Ynglings sange lige nu??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juni 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Metteris skriver:

Hahaha, ja så er det klart! 

Så det ska være fra en alm computer?? Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2012

MortilElias2010

StineW79 skriver:

Arh ved ik helt om de tæller!! 

Og hvis du ku gå efter dine egene sang, er det nok heller ik lige dem du ville vælge?? Vh stine

Det er mine egne sange og det er dem, vi hører herhjemme lige nu. Sådan ligger landet i denne børnefamilie  

Anmeld

11. juni 2012

Metteris

StineW79 skriver:

Så det ska være fra en alm computer?? Vh stine

Ja  

For på iPad'en er du nok inde i den youtube-afspiller der ligger på iPad'en? Den der ligner et lille gammelt fjernsyn.

Men måske kan du åbne safari og gå ind på youtube.com - Hvis den viser iPad versionen der kan du nok klikke på "vis standard version" eller lign. Og så burde du stadig kunne kopiere URL'en. Selvfølgelig ikke ved at højreklikke, når der ku ikke er en mus. Men ved at trykke og holde nede og så vælge "kopier".
Jeg har ikke en iPad her jeg kan teste på, men jeg tjekker på min iPhone om lidt, det burde være det samme  

Anmeld

11. juni 2012

Metteris

Metteris skriver:

Ja  

For på iPad'en er du nok inde i den youtube-afspiller der ligger på iPad'en? Den der ligner et lille gammelt fjernsyn.

Men måske kan du åbne safari og gå ind på youtube.com - Hvis den viser iPad versionen der kan du nok klikke på "vis standard version" eller lign. Og så burde du stadig kunne kopiere URL'en. Selvfølgelig ikke ved at højreklikke, når der ku ikke er en mus. Men ved at trykke og holde nede og så vælge "kopier".
Jeg har ikke en iPad her jeg kan teste på, men jeg tjekker på min iPhone om lidt, det burde være det samme  

scroll ned i bunden og vælg "desktop"

Anmeld

12. juni 2012

Metteris

Måske kan du bruge denne: 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

12. juni 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
MortilElias2010 skriver:

Det er mine egne sange og det er dem, vi hører herhjemme lige nu. Sådan ligger landet i denne børnefamilie  

Hé Hé ja vi har nu også nogle gode børnesange vi høre meget her hjemme. Thea er vild med Tango kat, for så ka hun lige tage en svingom med vores ene kat colombo. Utroligt hva den kat finder sig i Men ja børnesange har det jo med at hænge i!! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.