Seeee hvad Rose kan :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

710 visninger
6 svar
0 synes godt om
11. juni 2012

Frøken J.

Ja normalt ligger jeg ikke fotos op, men nu står hun jo med ryggen til så man ikke kan se hendes ansigt, så den kan vidst gå

Rosepigen blev 8 måneder i går!! HELT seriøst det går stærkt Hun er bare en lille bisse med MASSER af temperament, men meget nysgerrig, mega social og har krudt i røven. Har meget svært ved at aktivere hende i løbet af dagen for hun ikke keder sig - Forslag modtages gerne! Hun gider ikke de der fagtelege, eller ligge på mine ben og hygge eller noget, hun vrider sig som en orm så hun kan komme om på maven og kravle videre (som en sæl).

I dag har hun selv sat sig op for første gang! Jeg så det desværre ikke ske. Hun kravlede rundt, og da jeg kiggede igen sad hun op og legede med en bold, jeg så ikke hvilken teknik hun brugte Hun er også begyndt at rejse sig op af ting. Stille og roligt. Hun skal gerne kunne kravle op af det, så hun kan sætte fra med armene, men her til aften rejste hun sig op af tremmerne i tremmesengen på egen hånd. Er hun ikke god???

Hun er cirka 8,8 kilo og 75 cm Og pt. i grøntsagsstrejke. grr! What to do?
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2012

Alexander&Lærke

Jo ved du havd hun er da bare rigtigt sej, fra nu begynder det er gå rigtigt stærkt, herhjemme har vi en på 10 md som roder i alle skuffer og skabe og hiver det hellr ud hvis man lige vender ryggen til, puha...

Anmeld

11. juni 2012

Frøken J.

Mette&Alexander skriver:

Jo ved du havd hun er da bare rigtigt sej, fra nu begynder det er gå rigtigt stærkt, herhjemme har vi en på 10 md som roder i alle skuffer og skabe og hiver det hellr ud hvis man lige vender ryggen til, puha...

Ih tak!

Ak ja, vi har også været i gang med at børnesikre lejligheden. For hun vil pille ved ALT det, som er forbudt. Hun har fx en stor kærlighed for ledninger, og man jo ikke skjule dem alle. Fx den til den bærbare og sådan. Suk

Anmeld

11. juni 2012

ønskebørn74

Frøken J. skriver:

Ja normalt ligger jeg ikke fotos op, men nu står hun jo med ryggen til så man ikke kan se hendes ansigt, så den kan vidst gå

Rosepigen blev 8 måneder i går!! HELT seriøst det går stærkt Hun er bare en lille bisse med MASSER af temperament, men meget nysgerrig, mega social og har krudt i røven. Har meget svært ved at aktivere hende i løbet af dagen for hun ikke keder sig - Forslag modtages gerne! Hun gider ikke de der fagtelege, eller ligge på mine ben og hygge eller noget, hun vrider sig som en orm så hun kan komme om på maven og kravle videre (som en sæl).

I dag har hun selv sat sig op for første gang! Jeg så det desværre ikke ske. Hun kravlede rundt, og da jeg kiggede igen sad hun op og legede med en bold, jeg så ikke hvilken teknik hun brugte Hun er også begyndt at rejse sig op af ting. Stille og roligt. Hun skal gerne kunne kravle op af det, så hun kan sætte fra med armene, men her til aften rejste hun sig op af tremmerne i tremmesengen på egen hånd. Er hun ikke god???

hvor er hun dog bare skøn!!!

en lille frækkert med egen vilje..

så dygtig altså...

Anmeld

11. juni 2012

RiUL

Hvor er hun dygtig og hvor ser hun dog dejlig ud  

Anmeld

11. juni 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Frøken J. skriver:

hun lyder meget som min søn. Her er alt andet end legetøj interessant, såsom vores nøgler, min pung, farmands bælte, en vandflaske, en bog/papir/avis osv. Ellers larmende legetøj

Prøv at læse en lille bog for hende. Det har jeg opdaget at min dreng synes er sjovt. Her til at starte med læste jeg fra den samme bog hele tiden. Han blev gladere for hver gang. Man kunne trykke på bogen, så den sagde en lyd. Jeg brugte den hver gang han mistede interesse og wupti så fulgte han lige med igen. Han synes også det var sjovt at få lov til at bladre

Vi har et lille sofabord som er perfekt i højden. Han elsker at stå ved den med nøgler eller andet og gå rundt om den.

Forresten er det super flot at hun rejser sig op, men glæd dig til et par nætter med afbrudt søvn, for her gjorde min dreng det meget om natten (tit i søvne) og vågnede af det og blev forskrækket.

Mht. grøntsagsstrække har jeg ingen råd

Og jo, hun er da super dygtig. Lyder til at du har en sej lille pige

Anmeld

11. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Hvor er hun dygtig!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.