hvad var din cyklus lige efter ppille stop?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

518 visninger
10 svar
0 synes godt om
11. juni 2012

1990h

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2012

Miss Church

Regelmæssig på 30 dage, fra første cyklus

Anmeld

14. juni 2012

Miss-86

Hansen1990 skriver:

Mit har været rimelig regelmæssigt.. Omkring 30 dage.

Anmeld

14. juni 2012

OktoberMor

Min cyklus var helt fuck't up, det var helt vildt. :-) 
vi valgte at stoppe med p piller for at jeg ku blive gravid, men der gik bare næsten 2 år før det skete, der gik også lige et halvt år før min cyklus blev normal efter p pille stop, men bare fordi cyklus er normal, kan det stadig godt påvirke hvornår du bliver gravid.

"Kroppen skal som sagt, først finde sig selv igen*.. 

Anmeld

14. juni 2012

1990h

lillemor92 skriver:

Min cyklus var helt fuck't up, det var helt vildt. :-) 
vi valgte at stoppe med p piller for at jeg ku blive gravid, men der gik bare næsten 2 år før det skete, der gik også lige et halvt år før min cyklus blev normal efter p pille stop, men bare fordi cyklus er normal, kan det stadig godt påvirke hvornår du bliver gravid.

"Kroppen skal som sagt, først finde sig selv igen*.. 

Ja du har ret. Der sker nok en del ændringer når man stopper på piller

Anmeld

14. juni 2012

OktoberMor

Hansen1990 skriver:

Ja du har ret. Der sker nok en del ændringer når man stopper på piller

Ja det gør der, men det kommer self også an på hvor lang tid du har haft taget p piller, hvor hurtig din krop er om at finde sig selv igen osv.

Anmeld

14. juni 2012

1990h

lillemor92 skriver:

Ja det gør der, men det kommer self også an på hvor lang tid du har haft taget p piller, hvor hurtig din krop er om at finde sig selv igen osv.

Ja havde en pause i oktober og ca 3 måneder frem og begyndte på pillen igen her til 14maj hvor jeg tog den sidste men inden alt dette snakker vi jo 6 år

Anmeld

14. juni 2012

OktoberMor

Hansen1990 skriver:

Ja havde en pause i oktober og ca 3 måneder frem og begyndte på pillen igen her til 14maj hvor jeg tog den sidste men inden alt dette snakker vi jo 6 år

Ja det er også lang tid, jeg havde fået p piller i ca 6-7 år, og som sagt tog det lang tid for min krop at finde sig selv igen.. :-D

Anmeld

14. juni 2012

1990h

lillemor92 skriver:

Ja det er også lang tid, jeg havde fået p piller i ca 6-7 år, og som sagt tog det lang tid for min krop at finde sig selv igen.. :-D

Ja og det der jo intet at sige til

Anmeld

14. juni 2012

2babygirls

Hansen1990 skriver:

Første måned var den på 30 dage, så 29 og tilsidst 28 og så var jeg gravid i 3. forsøg.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.