jeg fylder på fredag 23 år..
i 18 års fødselsdags gave fik jeg af min mor og stefar den gave: at de 2, jeg og min kæreste sku ud og rejse en tur sammen til prag..
jeg har endnu IKKE fået min rejse, først blev den aflyst fordi hverken mor eller jeg ku der alligevel, så blev den rykket grundet noget andet, og så har hun(mor) sagt næste år næste år næste år...
i mellem tiden er mit pas udløbet.. og jeg har nægtet at lave et nyt før det skal bruges alligevel..
jeg foreslog min mor for 1½ år siden da de alligevel sku til lalandia at de ku tage mig og kæresten med, men der var os undskyldninger..
så var der ikke plads, så var der ikke penge ovs osv..
nu er det så sådan at min mor fylder 50 i denne måned og vi skal til hendes fødselsdag.. i gave har min ene søster T, valgt at vi skulle give en gave: en rejse, da hun syndes min mor har brug for det..
jeg vidste ikke om jeg havde pengene, og min anden søster A, vælger så at ringe til T og sige at hun ikke syndes jeg sku betale for gaven men at de andre sku betale lidt mere men at jeg alligevel sku stå på gaven, da det jo ikke er helt fair at jeg betaler for en rejse til mor når hun ikke har givet mig min rejse i 5 år.. alt dette uden om mig eller min viden omkring dette..
Nu ringer søster T så og kører på min samvittighed, det er ik fair over for dem de skal betale mere for en rejse jeg skal være med i men ikke betale for.. selv om mine 2 andre søskende syndes det var fair og glædeligt betalte de 100 kr mere..
jeg ved ikke hvad jeg skal stille op nu.. de 2 syndes det er fair og deres ide, den 3 syndes det er unfair og jeg står bare her..
skal jeg betale pengene til gaven ?
skal jeg skrives på gaven uden at betale som A foreslår og som der er betalt for ?
skal jeg købe en gave selv ?
eller skal hun slet ikke have nogle gave ?
pleace hjælp de damer og undskyld det blev lidt langt men prøvede at få alle fakta med...