Overvejer køb af I Phone, er den god?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juni 2012

Sildefisk

Kamulla skriver:

Jeg har en 4S, jeg vil til hver en tid vælge Samsung Galaxy S II eller S III

okay, hvorfor? skal du af med den så?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2012

Metteris

myr81 skriver:

men uha en pris 

Jeg synes faktisk ikke den er forfærdeligt dyr. Og slet ikke sammenlignet med hvad andre telefoner koster. 
Det koster ikke særlig meget hos telmore. Jeg gav 2400 kr for min iphone4 16gb fra ny på hjemmesiden. Dertil er deres abonnement jo rigtig billigt.
Og alle de tests og lign. jeg har læst, mener at den er klart billigst gennem telmore.
Jeg betaler 99 kr. pr måned nu for fri sms+mms, 2 t tale og 1 gb internet. Hvis man bruger mere end 1 gb koster det ikke ekstra, det bliver bare langsommere, men det er ikke specielt mærkbart. 

Jeg mener at man kan få en 4S til 0 kr. i udbetaling og til 193 kr. om måneden i 24 mdr - Eller mere pr. måned i kortere tid.

Anmeld

11. juni 2012

JulieE

Metteris skriver:

Kort svar: JA

Længere svar: JA, er virkelig glad for min. Jeg har en iphone4, som jeg har haft siden februar 2011. Den fungerer fejlfrit, og jeg har endnu ikke manglet en funktion.
Det kan virke uoverskueligt at sætte sig ind i teknikken bag, men hvis du har lidt overblik, så er det ikke noget problem. Der findes apps til ALT (stort set) og jeg er rigtig glad for min.
Det er første gang jeg har haft en telefon som jeg ikke bare havde lyst til at kyle ud efter nogle måneder, for jeg er ret svært at stille tilfreds. 

Mine ord stort set  Det er første gang jeg har haft en mobil i 1 år uden at ville skifte  

Anmeld

11. juni 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
myr81 skriver:

synes bare altid der er enten det ene eller det andet med mine tlf så virker det ene ikke, så det andet men har hørt godt om Iphone 

Ja havde nu heller aldrig troet at jeg sku ha andet end Nokia, men så fik vi I-pad. Min Tlf gik i stykker, også var jeg bare nød til at ha en I-phone. Den er så NEM at bruge og jeg er ellers total teknik dum!! Vh stine

Anmeld

11. juni 2012

Kongmulle

myr81 skriver:

ja overskriften siger det hele. Har en HTC Wildfire, jeg er mega træt af. 

Jeg elsker min Iphone, den bedste tlf jeg nogensinde har haft

Anmeld

11. juni 2012

SukkerDronning

Den er guld værd. Som jeg plejer at sige, once you go apple you never go back Det er bare ALLE deres produkter der er guld!

Anmeld

11. juni 2012

Sildefisk

Metteris skriver:

Jeg synes faktisk ikke den er forfærdeligt dyr. Og slet ikke sammenlignet med hvad andre telefoner koster. 
Det koster ikke særlig meget hos telmore. Jeg gav 2400 kr for min iphone4 16gb fra ny på hjemmesiden. Dertil er deres abonnement jo rigtig billigt.
Og alle de tests og lign. jeg har læst, mener at den er klart billigst gennem telmore.
Jeg betaler 99 kr. pr måned nu for fri sms+mms, 2 t tale og 1 gb internet. Hvis man bruger mere end 1 gb koster det ikke ekstra, det bliver bare langsommere, men det er ikke specielt mærkbart. 

Jeg mener at man kan få en 4S til 0 kr. i udbetaling og til 193 kr. om måneden i 24 mdr - Eller mere pr. måned i kortere tid.

Nej der er selvfølgelig flere selskaber at købe hos. Jeg vil dog købe den kontant, synes alligevl bare det er pebret 

Anmeld

11. juni 2012

Sildefisk

SukkerDronning skriver:

Den er guld værd. Som jeg plejer at sige, once you go apple you never go back Det er bare ALLE deres produkter der er guld!

jamen det lyder jo til jeg må eje en

Anmeld

11. juni 2012

Sildefisk

Kongmulle skriver:

Jeg elsker min Iphone, den bedste tlf jeg nogensinde har haft

jeg må vist ud og bruge penge 

Anmeld

11. juni 2012

SukkerDronning

myr81 skriver:

jamen det lyder jo til jeg må eje en

Do it!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.