Nogen der har 7/7 ordning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

935 visninger
10 svar
0 synes godt om
11. juni 2012

Anonym trådstarter

Er der nogen af jer der har 7/7 ordning? Og hvor gamle er jeres børn?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2012

FruK

Ja, det har vi. Han er 9 år og vi har kørt 7/7 i et par år. Og før da, noget der var tæt på. 

Sig til hvis jeg kan hjælpe.... 

Anmeld

11. juni 2012

Anonym trådstarter

FruK skriver:

Ja, det har vi. Han er 9 år og vi har kørt 7/7 i et par år. Og før da, noget der var tæt på. 

Sig til hvis jeg kan hjælpe.... 

Hvor gammel var jeres dreng da i gik fra hinanden?

Anmeld

11. juni 2012

FruK

Han var 2 år. Vi startede med lidt mindre samvær, men det var mest af hensyn til fars arbejde. Jeg tror godt at vi kunne have startet ud med at han var lige meget hos begge, men måske i kortere perioder. Det er selvfølgelig bare et gæt - men han savnede sin far og trives rigtig godt med 7/7 i dag.

Anmeld

11. juni 2012

Anonym trådstarter

FruK skriver:

Han var 2 år. Vi startede med lidt mindre samvær, men det var mest af hensyn til fars arbejde. Jeg tror godt at vi kunne have startet ud med at han var lige meget hos begge, men måske i kortere perioder. Det er selvfølgelig bare et gæt - men han savnede sin far og trives rigtig godt med 7/7 i dag.

Så du vil mene at det er okay at have en 7/7 ordning hvis man har to børn på under 4 år?

Anmeld

11. juni 2012

Emily2012<3

Vi har 7/7 ordning.

Eller.. Det er min kærestes børn.. De er 5 og 7 år og det startede på 7/7 ordningen da de var 4 og 6..

Anmeld

11. juni 2012

FruK

Jeg tror det er meget individuelt. Afhænger af børnene og deres forhold til forældrene. Jeg mener godt at nogle kan trives med det, ja. Men en uge af gangen kan nok være for meget når man ikke er så stor. Så kan man jo sige 3/4 den ene uge og omvendt den anden.

For os har det vigtigste været hele tiden at være obs på vores barn og hvordan han trives, og så lave om på tingene hen ad vejen, hvis det ikke fungerede. Men vi harheller ikke skulle igennem SF osv. 

Anmeld

11. juni 2012

Anonym trådstarter

Emily2012<3 skriver:

Vi har 7/7 ordning.

Eller.. Det er min kærestes børn.. De er 5 og 7 år og det startede på 7/7 ordningen da de var 4 og 6..

Okay. Og det har børnene det fint med?

Anmeld

11. juni 2012

Anonym trådstarter

FruK skriver:

Jeg tror det er meget individuelt. Afhænger af børnene og deres forhold til forældrene. Jeg mener godt at nogle kan trives med det, ja. Men en uge af gangen kan nok være for meget når man ikke er så stor. Så kan man jo sige 3/4 den ene uge og omvendt den anden.

For os har det vigtigste været hele tiden at være obs på vores barn og hvordan han trives, og så lave om på tingene hen ad vejen, hvis det ikke fungerede. Men vi harheller ikke skulle igennem SF osv. 

Vi har også tænkt på at starte med 7/7 ordning og så se efter et lille stykke tid om børnene er tilfredse med det eller om de er helt op og køre af det.
Her er forholdet rigtig godt med begge forældre.

Anmeld

11. juni 2012

Anonym trådstarter

Andre der har det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.