Diætist med min datter på 4,5 år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juni 2012

Sara.

janne1986 skriver:

www.enletterebarndom.dk kan man i højre side indtaste barnets alder, køn og højde og vægt...

Tak.. Vil lige veje og måle min datter i morgen for at vide det rigtige :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2012

janne1986

Sara. skriver:

Tak.. Vil lige veje og måle min datter i morgen for at vide det rigtige :-)

Ja Lyder da fornuftigt,...

Så ved man lidt hvor man står på skalaen....

Anmeld

11. juni 2012

snefnug

janne1986 skriver:

Nu har vi været til diætist med min datter anden gang....

Vi fik bare ros op til over skyerne...

Da vi startede vejede hun 23,5 kg og nu vejer hun 23 kg.... på 1 mdr ca....

Diætisten sagde at hvis hun bare ku holde vægten, så var det det samme som at tabe sig, da hun jo vokser hele tiden....

Så ½ kg er bare super flot, hun sagde vi maks ku forvente et par hundrede gram....

Så er bare SÅ stolt af min datter...

Hun er stadig overvægtig, men vi forbedre os og lære hele tiden nye ting ved diætisten, som hjælper både os selv og min datter... Så det er bare så super dejligt....

Supper flot

Vi går til kontrol vejning med vores, til hans 4 års undersøgelse i januar, vejede han 24,7, g var 110 cm høj da vi var afsted i april havde taget 100g på og vokset 2 cm. hvilket betød at han bmi var faldet med 0,6.

Jeg synes sommen tiden det er svært da jeg har en dreng der er meget mad glad, vi har ikke slik, is, kage, saftevand el. sodavand i huset, og det er heller ikke det han efterspørg han er bare sulten, der er dage hvor han ville spise mere end mig, han kan sagte spise en hel agurk eller en hel bakke cherry tomater

Anmeld

16. juni 2012

felicity

Min datter er 4,5 år og måler 112 cm.. hun vejer 21 kg.. og er på ingen måder overvægtig..

men det er osse så forskelligt fra barn til barn dejligt at i gør noget ved problemet

Anmeld

21. juni 2012

janne1986

snefnug skriver:

Supper flot

Vi går til kontrol vejning med vores, til hans 4 års undersøgelse i januar, vejede han 24,7, g var 110 cm høj da vi var afsted i april havde taget 100g på og vokset 2 cm. hvilket betød at han bmi var faldet med 0,6.

Jeg synes sommen tiden det er svært da jeg har en dreng der er meget mad glad, vi har ikke slik, is, kage, saftevand el. sodavand i huset, og det er heller ikke det han efterspørg han er bare sulten, der er dage hvor han ville spise mere end mig, han kan sagte spise en hel agurk eller en hel bakke cherry tomater

Men er agurk og cherry tomater ikke sådan okay?

Det jo ik fedt eller noget

Anmeld

21. juni 2012

snefnug

janne1986 skriver:

Men er agurk og cherry tomater ikke sådan okay?

Det jo ik fedt eller noget

Jo agurk og tomater er helt fint det er bare for gi et indtryk af hvor mange han rent faktisk kan spiser. du skal tænke på at det er hvad han kan spise når han kommer hjem fra børnehave, dvs omkring kl. 15.30-16.00, og vi spiser aftensmad kl. 17.30, og der fejler appeiten ikke noget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.