Suttebrikker..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

854 visninger
11 svar
0 synes godt om
11. juni 2012

Guldimaven

Hej piger.. Jeg må lige spørge jer til råds omkring det her. Jeg kan læse i den anden tråd om amning, at jeg er enormt heldig, da min søn er 4 dage og det eneste jeg døjer med er en øm vorte, uden sår eller andet..Så når vi ammer må jeg bide tænderne sammen, men det gør heller ikke mere ondt en det.. På det ene bryst, er det meget svært for ham at få fat i vorten ordentligt, han sutter den skæv og taber den let. Så jeg tænkte om ikke en amme brik kunne hjælpe på det? Bruger salve fra apoteket i forvejen, det kan være det er det, der hjælper så jeg endnu ikke har fået sår.. Tænker i, jeg skulle prøve en ammebrik? Sorry for fejl, er skrevet fra iPhone.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2012

L&V

Guldimaven skriver:

Hej piger.. Jeg må lige spørge jer til råds omkring det her. Jeg kan læse i den anden tråd om amning, at jeg er enormt heldig, da min søn er 4 dage og det eneste jeg døjer med er en øm vorte, uden sår eller andet..Så når vi ammer må jeg bide tænderne sammen, men det gør heller ikke mere ondt en det.. På det ene bryst, er det meget svært for ham at få fat i vorten ordentligt, han sutter den skæv og taber den let. Så jeg tænkte om ikke en amme brik kunne hjælpe på det? Bruger salve fra apoteket i forvejen, det kan være det er det, der hjælper så jeg endnu ikke har fået sår.. Tænker i, jeg skulle prøve en ammebrik? Sorry for fejl, er skrevet fra iPhone.

Det kan helt sikkert hjælpe ja, jeg var meget glad for avents ammebrikker

Anmeld

11. juni 2012

Tulle28

Ammenet.dk vil jeg som altid lige slå et slag for:-)

Jeg brugte dem fra Avent da jeg var gået helt i stykker på den ene vorte, de var rigtig gode og fås i forskellige størrelser.

Anmeld

11. juni 2012

fairlady

ja det synes jeg vil være fint, der hvor han sutter skævt, så der ikke komme unødige smertefulde huller, i brystvorten.

Du kan evt bruge den hver anden gang, så han også vender sig til dit bryst og ikke kun ammebrikken. H_an skal jo lære at tage ordentlig ved

Anmeld

11. juni 2012

Guldimaven

fairlady skriver:

ja det synes jeg vil være fint, der hvor han sutter skævt, så der ikke komme unødige smertefulde huller, i brystvorten.

Du kan evt bruge den hver anden gang, så han også vender sig til dit bryst og ikke kun ammebrikken. H_an skal jo lære at tage ordentlig ved

Når ja, det kunne være en ide.. 

Anmeld

11. juni 2012

Maise86

Tillykke med guldet først

Min ene brystvorte drillede også i starten, den var ikke lige så stor som den anden og der skete det du skriver med din søn at han tabte den.

Jeg brugte suttebrik i starten, måske 14 dage, og så fungerede det optimalt bagefter

Anmeld

11. juni 2012

Maise86

Min ene brystvorte drillede også i starten, den var ikke lige så stor som den anden og der skete det du skriver med din søn at han tabte den.

Jeg brugte suttebrik i starten, måske 14 dage, og så fungerede det optimalt bagefter

Anmeld

11. juni 2012

Guldimaven

Maise86 skriver:

Hvor er det dejligt at hører.. Man er jo så bange for at gøre noget forkert.. 

Anmeld

11. juni 2012

Maise86

Guldimaven skriver:

Hvor er det dejligt at hører.. Man er jo så bange for at gøre noget forkert.. 

Ja husker det tydeligt

Jeg flyttede i øvrigt ofte suttebrikken halvvejs i amningen, det kunne hun godt få fat Så var overgangen blid

Anmeld

11. juni 2012

Guldimaven

Maise86 skriver:

Ja husker det tydeligt

Jeg flyttede i øvrigt ofte suttebrikken halvvejs i amningen, det kunne hun godt få fat Så var overgangen blid

Når ja, det var da en ide.. Man skulle jo gerne kunne ende ud i, ikke at skulle bruge brik. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.