opskriften på af få en pige.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.083 visninger
12 svar
0 synes godt om
11. juni 2012

Anonym trådstarter

som det lyder nogle der har erfaringer med om det passer at hvis man dyrker sex ca 2 dage for æl så er der stor chance for en pige.
vi ønsker os begge rigtig meget en pige. da vi har 2 drenge ik at hvis den 3 bliver en dreng er han ik velkommen self er han det, men vil bare så gerne have en pige.
nogen der har oplevet at de råd de har fået om at gøre noget har virket så det blev en pige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2012

Miss-86

Anonym skriver:

som det lyder nogle der har erfaringer med om det passer at hvis man dyrker sex ca 2 dage for æl så er der stor chance for en pige.
vi ønsker os begge rigtig meget en pige. da vi har 2 drenge ik at hvis den 3 bliver en dreng er han ik velkommen self er han det, men vil bare så gerne have en pige.
nogen der har oplevet at de råd de har fået om at gøre noget har virket så det blev en pige

Jeg har ingen børn selv, ej heller gravid. Men mon det holder ?

Anmeld

11. juni 2012

cdinesen

Tror der er noget om snakken, ved dog ikke om det er 2 dage før ÆL, men lyder meget rigtigt. Man siger at sædsællerne har køn, de mandlige sædsæller er de hurtigste, men de dør til gengæld også hurtigere i skeden en pigesædsællerne. Man mener at det er årsagen til at fleste reagensglasbørn er drenge.
Om der er hold i det ved jeg ikke, men held og lykke i forsøget

Anmeld

11. juni 2012

dorthemus

Anonym skriver:

JJesom det lyder nogle der har erfaringer med om det passer at hvis man dyrker sex ca 2 dage for æl så er der stor chance for en pige.

Jeg blev insemineret samme dag jeg havde æl og jeg fik en pige. Tror ikke man kan styre det

Anmeld

11. juni 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Det er ren og skær tilfældigt.

Anmeld

11. juni 2012

Frejsmor

Jeg må desværre nok sige, at det tror jeg slet ikke på!! Har ingen erfaringer med at gøre det to dage før ÆL dog..

Meen hvis man kender sin biologi, så ved man at manden har lige mange X og Y sædceller og jeg tror desværre ikke det ændrer sig ligemeget om man sexer to dage før, på æl-dag eller to dage efter..

Men altså det kan jo ikke skade at prøve hehe, og får I en pige, så må det stå hen i det uvisse om det var derfor, eller bare rent held..

Held og lykke med PB!!

Anmeld

11. juni 2012

Kløver

Vi har ikke gjort noget specielt eller anderledes, og har fået en af hver. Dog hørt at de sædceller som giver pige "holder" længere så ønsker man pige skal man undgå sex dagene inden og så være sammen, fremfor hvis det Er en dreng, skal man gøre Det ofte. Men hvorvidt det øger chancerne ved Jeg ikke

Anmeld

11. juni 2012

Tanjadamgaard

mor:) skriver:

Det er ren og skær tilfældigt.

præcis. 

Anmeld

11. juni 2012

twinny

Er det ikk manden der bestemmer kønnet? Det sagde min biologi lærer da.

Tror ikk det har noget med ÆL at gøre..

Anmeld

11. juni 2012

Mutti2B

Det er tilfældigt

Jeg blev insemineret samme dag jeg havde æl og der gemmer sig en lille pige i min mave

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.