åh hvor sindsygt hårdt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

634 visninger
4 svar
0 synes godt om
11. juni 2012

MorTil4<3

troede at denne wekend skulle blive rigtigt godt men nooo

det starter fredag, tager til lolland hos min mor vi overnatter så der til lørdag, og lørdag er jeg og manden inviteret ud til et vennepar og skal side og have det hyggeligt, så vi aftaler at drengene skal passes af min mor og rigtigt hygge sig
så jeg og manden tager afsted omkring 15 tiden, vi hygger og snakker og får lidt indenbords
jeg går i seng kl 24, dete r 3 år siden jeg sidst har drukket lidt, så bliver hurtigt træt og halvsnadret hehe

men kl 03:30 bliver jeg vækket af de sygeste smerter! ville hellere føde end de smerter
det starter helt om fra ryggen af og ned af siden og slutter foran ved navlen
jeg både kaster op og får hedeture

min mand tilkalder lægevagten som kommer, han mener det er nyresten og giver mig et skud morfin og siger jeg skal prøve at sove det væk, men kan jeg ikke det eller det kommer igen skal jeg ringe 112

det går faktisk over, og vi tager hjem til min mór hen over middag, vi har en god dag og da vi skal side og spise, kan jeg mærke smerterne komme igen!
igen kaster jeg op og har det bare endnu værrere!!!

til sidst ringer min mor 112 og jeg bliver hentet at ambulancen (efter 25 minutter)
men nejjjj det er hårdt når jeg må side der og se mine sønner og vide jeg nu skal sige farvel igen og Lukas er kun 6 uger!!
jeg kommer på slagelse sygehus som giver mig mere smertestillende, venter til idag, og får så en scanning som siger rigtigt nok nyresten

bliver så overflyttet til Næstved da de er de eneste der kan knuse stenene,
min mand og børn har så lige været her , og NEJJJJJJJJ det var hårdt at se farvel IGEN!

jeg savner mine børn! ville slet ik slippe dem igen

og måske først onsdag må jeg komme hjem! da de først kan tage stiolling til knusningen i morgen

snøft alså

så en rgitigt trist og kedelig wekend

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2012

Miss-86

MilleMus1988 skriver:

troede at denne wekend skulle blive rigtigt godt men nooo

det starter fredag, tager til lolland hos min mor vi overnatter så der til lørdag, og lørdag er jeg og manden inviteret ud til et vennepar og skal side og have det hyggeligt, så vi aftaler at drengene skal passes af min mor og rigtigt hygge sig
så jeg og manden tager afsted omkring 15 tiden, vi hygger og snakker og får lidt indenbords
jeg går i seng kl 24, dete r 3 år siden jeg sidst har drukket lidt, så bliver hurtigt træt og halvsnadret hehe

men kl 03:30 bliver jeg vækket af de sygeste smerter! ville hellere føde end de smerter
det starter helt om fra ryggen af og ned af siden og slutter foran ved navlen
jeg både kaster op og får hedeture

min mand tilkalder lægevagten som kommer, han mener det er nyresten og giver mig et skud morfin og siger jeg skal prøve at sove det væk, men kan jeg ikke det eller det kommer igen skal jeg ringe 112

det går faktisk over, og vi tager hjem til min mór hen over middag, vi har en god dag og da vi skal side og spise, kan jeg mærke smerterne komme igen!
igen kaster jeg op og har det bare endnu værrere!!!

til sidst ringer min mor 112 og jeg bliver hentet at ambulancen (efter 25 minutter)
men nejjjj det er hårdt når jeg må side der og se mine sønner og vide jeg nu skal sige farvel igen og Lukas er kun 6 uger!!
jeg kommer på slagelse sygehus som giver mig mere smertestillende, venter til idag, og får så en scanning som siger rigtigt nok nyresten

bliver så overflyttet til Næstved da de er de eneste der kan knuse stenene,
min mand og børn har så lige været her , og NEJJJJJJJJ det var hårdt at se farvel IGEN!

jeg savner mine børn! ville slet ik slippe dem igen

og måske først onsdag må jeg komme hjem! da de først kan tage stiolling til knusningen i morgen

snøft alså

så en rgitigt trist og kedelig wekend

Øv Øv.. men altid noget, de fandt ud af hvad det var..

Men god bedring..

Anmeld

13. juni 2012

Alexander&Lærke

Lyder slet ikke rart og også meget smertefuld, håber da du har fået lov at komme hjem idag og at du er i bedring. Kunne godt forestille mig at de ikke må være sjovt at ligge der når man har en lille fam derhjemme.... God bedring..

Anmeld

13. juni 2012

MortilElias2010

Det er svært at være adskilt 

Anmeld

13. juni 2012

Maja_4000

Puha .. Det lyder godt nok ubehageligt
Jeg kan godt forstå at du ikke synes det er sjovt at være væk fra dine børn , men så har du bare endnu mere grund til at glæde dig til at komme hjem

God bedring

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.