Senge: junior seng...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
3.648 visninger
10 svar
0 synes godt om
11. juni 2012

eliasogmor

jeg har en seng lign denne til salg med skuffer under.. der følger en rigtig god madras med, aldrig været udsat for uheld nypris for madas er  1200 kr, plus rulle madras . pris 1350 kr. afhentes i almind eller øster starup. den er købt  i mor og barn

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2012

Bom

Har du ikke et billede af din seng?? Hvad farve er den?? Kan se du har en dreng, så den skulle helst ikke have drenge farver da det er til min datter vi kigger på seng til..
Hva med skræmmer osv??

Anmeld

11. juni 2012

eliasogmor

Bom skriver:

Har du ikke et billede af din seng?? Hvad farve er den?? Kan se du har en dreng, så den skulle helst ikke have drenge farver da det er til min datter vi kigger på seng til..
Hva med skræmmer osv??

den er hvid..... den står hjemme ved min moster.. men kan få taget billeder  i morgen.. eller  i aften hvis det haster???... kan ikke mindes den har store skræmmer... den har brugs ridser.. men ikke noget synligt af hvad jeg kan huske.....den ligner sengen på billedet.....

Anmeld

11. juni 2012

GUSO

eliasogmor skriver:

jeg har en seng lign denne til salg med skuffer under.. der følger en rigtig god madras med, aldrig været udsat for uheld nypris for madas er  1200 kr, plus rulle madras . pris 1350 kr. afhentes i almind eller øster starup. den er købt  i mor og barn

Hvor stor er sengen??

Anmeld

11. juni 2012

eliasogmor

GUSO skriver:

Hvor stor er sengen??

den er 70*140 cm...

Anmeld

11. juni 2012

Bom

eliasogmor skriver:

den er hvid..... den står hjemme ved min moster.. men kan få taget billeder  i morgen.. eller  i aften hvis det haster???... kan ikke mindes den har store skræmmer... den har brugs ridser.. men ikke noget synligt af hvad jeg kan huske.....den ligner sengen på billedet.....

Det haster ikke.. Hvor mange børn er den brugt til og hvor længe??
Nu er jeg ikke så god til geografi, og de der by navne siger mig ikke så meget, er det oppe ved Kolding??

Anmeld

11. juni 2012

eliasogmor

Bom skriver:

Nu er jeg ikke så god til geografi, og de der by navne siger mig ikke så meget, er det oppe ved Kolding??

ET. Barn i et halvt år ja det er nemlig tæt på Kolding , jeg får taget billeder i morgen 

Anmeld

11. juni 2012

susser83

Bom skriver:

Hej Søde!

Sengen er nøjagtig magen til dem Emma og Magnus har

Knus Sus

Anmeld

12. juni 2012

eliasogmor

Bom skriver:

Hva med skræmmer osv??

så er der billeder.... det er dog ikke den madras der er på billedet i sengen  som er med..... men den der er separat billede af. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

17. juni 2012

GUSO

eliasogmor skriver:

Hej.. Hvad siger du til 1000,-?? kan hente i løbet af næste uge.. Hilsen Camilla

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.