For meget kaffe, brød eller sukker?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

428 visninger
6 svar
0 synes godt om
11. juni 2012

Jupiter

Ja jeg har jo også læst lidt om hvad der anbefales og frarådes når man prøver at lave en baby, men jeg har lidt svært ved at vurdere hvor meget jeg bogstaveligt vil tage for gode varer

Jeg plejer at drikke 2-3 kopper kaffe om dagen - er det efter jeres mening for meget eller okay?

Der ryger da sikkert nok et stykke chokolade eller to ned hver eller hveranden dag - hvad siger i til det? Her skal det siges at jeg ellers spiser varieret med masser af grønt, da jeg kæmper for at holde vægten nede efter et tab på 20 kilo.

Til sidst har jeg en svaghed for brød. Jeg spiser helst groft og fuldkorn, men jeg kan godt indrømme at der nogle gange ryger en skive eller en bolle for meget ned. Er det også et af de områder jeg bør gøre noget drastisk ved, eller hvad synes i?

På forhånd tak fra den detajleorienterede

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2012

Kay

de der ting gælder mest for kvinder med pco/pcos der har svært ved at blive gravid...

undtagen kaffen... men det har jeg hørt max. 3 kopper... men først efter man er blevet gravid

Anmeld

11. juni 2012

Jupiter

Kay skriver:

de der ting gælder mest for kvinder med pco/pcos der har svært ved at blive gravid...

undtagen kaffen... men det har jeg hørt max. 3 kopper... men først efter man er blevet gravid

Jeg lider ikke at noget

Men jeg vil også fortsat tage alle anbefalingerne med ro, og lige give naturen en chance før jeg begynder at bekymre mig om, om det skulle være mig der er noget galt med

Anmeld

11. juni 2012

Kay

Stlun07 skriver:

Jeg lider ikke at noget

Men jeg vil også fortsat tage alle anbefalingerne med ro, og lige give naturen en chance før jeg begynder at bekymre mig om, om det skulle være mig der er noget galt med

god ide...

jeg skar alt stivelse ud af min kost... men jeg har også pco... så det var nødvændigt hvis vi ville havde barn uden behandling... ved ik om det var det eller akupunktur der virkede... men jeg blev gravid lige inden vi skulle starte i behandling....

Anmeld

11. juni 2012

Jupiter

Kay skriver:

god ide...

jeg skar alt stivelse ud af min kost... men jeg har også pco... så det var nødvændigt hvis vi ville havde barn uden behandling... ved ik om det var det eller akupunktur der virkede... men jeg blev gravid lige inden vi skulle starte i behandling....

Ja naturen har sine egne bagtanker med os

Jeg er ikke bekymret eller noget endnu - vi har kun prøvet et par måneder.

Jeg er bare den type som helst vil vide alt om det jeg sætter mig for at gøre, og lige med det her baby-halløj er det jo sådan set umuligt, da ingen fertiliteter/graviditetet/børn/familier er ens

Anmeld

11. juni 2012

Kay

Stlun07 skriver:

Ja naturen har sine egne bagtanker med os

Jeg er ikke bekymret eller noget endnu - vi har kun prøvet et par måneder.

Jeg er bare den type som helst vil vide alt om det jeg sætter mig for at gøre, og lige med det her baby-halløj er det jo sådan set umuligt, da ingen fertiliteter/graviditetet/børn/familier er ens

nemlig... men slap du bare af og spis og drik som du plejer... der er nok du skal holde igen med når du bliver gravid

Anmeld

11. juni 2012

Jupiter

Kay skriver:

nemlig... men slap du bare af og spis og drik som du plejer... der er nok du skal holde igen med når du bliver gravid

I'll try

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.