stof og lignende ? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

403 visninger
2 svar
0 synes godt om
11. juni 2012

JanetBJ

Halløj derude

Jeg har netop fået min gamle symaskine hjem igen, efter en laaang ferie hos min mor (2-3 år), og nu er jeg blevet helt hooket på at sy igen

Så nu vil jeg høre om i kender nogen sider hvor man kan købe billigt stof, osv ? Det behøver ikke være metervarer, men bare måske en masse små stykker (1x1 meter), osv, da jeg vil sy babyting og babytøj for det meste.

og også hvis man kan købe spoler, sytråd, og nåle der, så kunne det være suuuper.

kom med nogen hints!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2012

Københavnermor

Jeg har lige købt hos stofogstil.dk og panduro.dk.
Jeg ved dog ikke om det er specielt billigt, da det er første gang jeg giver mig i kast med at sy siden 3. klasse..

Men på panduro.dk havde de sådan nogle stofpakker, med 5 forskellige mønstre i, dem har jeg købt en af, da jeg også skal bruge små stykker - til babytøj..

Anmeld

11. juni 2012

JanetBJ

Nu som Moar skriver:

Jeg har lige købt hos stofogstil.dk og panduro.dk.
Jeg ved dog ikke om det er specielt billigt, da det er første gang jeg giver mig i kast med at sy siden 3. klasse..

Men på panduro.dk havde de sådan nogle stofpakker, med 5 forskellige mønstre i, dem har jeg købt en af, da jeg også skal bruge små stykker - til babytøj..

Netop sådan nogen stofpakker jeg tænker på Bare en masse små stykker stof, istedet for metervis af det samme mønster

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.