Hvordan kan man gøre en forskel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

332 visninger
1 svar
0 synes godt om
11. juni 2012

Anonym trådstarter

Her er måske et lidt dumt spørgsmål, men sagen er den at lige siden jeg har set en video på facebook om en malaysisk (staves) ung mor der banker sin baby, har den hængt ved og ved og påvirker mig MEGET!

Der var også en diskution da bt.dk skrev om at facebook ikke ville fjerne videoen, moren er idag fængslet osv, men i diskutionen er er en eller flere der nævner at det er ok videoen er der nu hvor hun er fængslet for der er mange i dagens danmark der "bare" lukker øjnene for disse tragedier der sker rundt om os.. Men hvad kan man da gøre?

Jeg har set dem og ved det sker og det rør mig da og ville ønske jeg kunne redde alle børn og babyer, men kan jeg jo ikke. Så hvad er det de vil have man skal gøre?

Vil med glæde støtte op om og hjælpe de stakkels børn der bliver mishandlet!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2012

B&J

tror desværre ikke vi kan køre så meget kun anmelde det hvis vi ved det sker eller ser det sker....

og ellers skal kommunerne sørge for de rykker ud når det er man ringer .... men stadig skal de finde ud af om det er falske rygter eller noget der er alvorligt... men ja det er møg svært og det er en hård verden vi lever i

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.