Min bedste veninde flytter til KBH! Hjælp mig lige...!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.181 visninger
5 svar
0 synes godt om
11. juni 2012

MinNoah

Min veninde som jeg har kendt siden jeg var 5 år flytter til KBH her efter vores eksamen er overstået. Vi bor på fyn nu.

Vi har været 6 tøser der har holdt sammen siden gym-klasserne. Og vi v il holde en "farvel/flytte-middag" for hende om 2 uger... MEN hvad søren skal vi finde på at give hende i gave??

Er jo ikke fordi vi  ikke kommer til at se hinanden mere men bliver jo SLET ikke så ofte som før

Hjælp mig piger!! Kom med gode forslag!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2012

sne190810

Et årskort til Tivoli så hun kan gå ind og se Fredagsrock/nyde Tivoli?

Det er jo en del af København, og så vil det måske minde hende om jer når hun bruger det.

Anmeld

11. juni 2012

2721

Et veninde album, med en masse gode billeder i har taget gennem tiderne af jeres fælles oplevelser og så nogle søde ord med på vejen, i en kurv med en masse lækkerier i ved hun elsker

Anmeld

11. juni 2012

Savannah

sne190810 skriver:

Et årskort til Tivoli så hun kan gå ind og se Fredagsrock/nyde Tivoli?

Det er jo en del af København, og så vil det måske minde hende om jer når hun bruger det.

Rigtig god idé

Anmeld

11. juni 2012

HeidiØ

MinNoah skriver:

Min veninde som jeg har kendt siden jeg var 5 år flytter til KBH her efter vores eksamen er overstået. Vi bor på fyn nu.

Vi har været 6 tøser der har holdt sammen siden gym-klasserne. Og vi v il holde en "farvel/flytte-middag" for hende om 2 uger... MEN hvad søren skal vi finde på at give hende i gave??

Er jo ikke fordi vi  ikke kommer til at se hinanden mere men bliver jo SLET ikke så ofte som før

Hjælp mig piger!! Kom med gode forslag!

Synes den er god den med årskort til tivoli.

Men giv hende også noget personligt. Evt en t shirt med billede af jer Og skriv hende et brev allesammen, som hun først må åbne når hun sidder derovre. Hver jeres lille brev .. hun vil elske det. Det gjorde vi til en veninde der flyttede ½ år til London

Anmeld

11. juni 2012

MinNoah

Tak for jeres ideer :-) Den med billeder og  breve er gode....! Billeder tror jeg desværre ikke vi når..... Men brevet - det var en go´ide....

Kom endelig med flere.

Mht årskort til tivoli - så er det faktisk også en fin ide - men ville gerne gi noget hun kan gemme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.