kitra skriver:
er der nogen der ved om man kan få en henvisning til parterapi? mig og kæresten har besluttet os for at vi vil prøve med noget terapi men det er jo halv dyrt så vi tænkte om man kan få en henvisning fra lægen for så man vel få en bedre pris når vi begge er i "danmark"
Mm det ved jeg egentligt ikke om man kan
Jeg tænker at det virkelig skal være grelt for at lægen vil kunne henvise jer - dvs han skal kunne putte jer ind i en af de kasser de henviser efter.. Mener der er 7 kategorier, men hold mig ikke op på det. Jeg ved bare at det er svært nok for bare en enkeltperson at komme i betragtning selvom denne er i Danmark eller begge involverede parter er. Jeg var heldig at min læge var large for selvom det var slemt det jeg kunne berette så passede jeg ikke ind i en af kasserne, men pågrund min fars sygdom i mine teenageår fandt han en niche jeg kunne høre under og gav mig 11 gange hvor normalen er 10. Elsker min læge for det 
Men tag en snak med din/hans læge og se hvad han/hun kan gøre for jer 
Syntes det er SÅ godt at I begge er villige til at kæmpe for forholdet og åbne for muligheden for terapi - thumbs up til både dig og din partner
Anmeld