Hjælp kan jeg ha den på??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

724 visninger
14 svar
0 synes godt om
11. juni 2012

MyLove E

Hej søde damer:-):-)

Jeg skal til bryllup 7 juli.. og jeg ved ikke hvad jeg skal ha på? Jeg syntes ikke rigtig jeg kan passe noget. Min mor har så fundet denne kjole til mig. Jeg skal ikke ha dette bælte på men skulle bare se om i syntes jeg skal ha bælte på?
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2012

Muffin_girl

Tauf skriver:

Jeg skal til bryllup 7 juli.. og jeg ved ikke hvad jeg skal ha på? Jeg syntes ikke rigtig jeg kan passe noget. Min mor har så fundet denne kjole til mig. Jeg skal ikke ha dette bælte på men skulle bare se om i syntes jeg skal ha bælte på?

Jeg syntes sagtens du kan have den på  

Anmeld

11. juni 2012

MyLove E

AalborgPigen skriver:

Jeg syntes sagtens du kan have den på  

Tak. Tro du jeg skal have bælte på??

Anmeld

11. juni 2012

Nettemor

Ja da

Anmeld

11. juni 2012

Muffin_girl

Tauf skriver:

Tak. Tro du jeg skal have bælte på??

Ja syntes sagtens du kan have et bælte på  

Anmeld

11. juni 2012

Tona

Tauf skriver:

Som du skriver er bæltet ikke det rigtige, men kjolen klær dig super godt og det er en dejlig farve så det syntes jeg sagtens at du kan  Tror det ville være rigtig flot til med sådan nogle sandaler med læder remme op ad benet...hvad hedder de nu...dem der er så mange der går i nu

Anmeld

11. juni 2012

MyLove E

Nettemor skriver:

Ja da

Og den er ikke for gul til at tage for meget opmærksomhed???

Anmeld

11. juni 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Tauf skriver:

jeg ville vælge, fordi det er et bryllup, at have et sort eller en anden farve silkebånd rundt om i stedet for et bælte. 

Anmeld

11. juni 2012

morethanperfect

Tauf skriver:

Syns det er rigtig fint !

Anmeld

11. juni 2012

MyLove E

Amandas-mor skriver:

Som du skriver er bæltet ikke det rigtige, men kjolen klær dig super godt og det er en dejlig farve så det syntes jeg sagtens at du kan  Tror det ville være rigtig flot til med sådan nogle sandaler med læder remme op ad benet...hvad hedder de nu...dem der er så mange der går i nu

Tak:-) syntes også at farven er god til mig og den er ret sej til mit røde hår:-)
Jeg skal ha fundet et andet bælte men en lille blomst eller noget:-)

Har faktisk sådan nogle sandaler :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.