Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tøsen* skriver: Hej PigerKæresten forslog at vi skulle have hj. lavet madpandekager med oksekødsfyld og salat til aften.Rigtig god ide, men jeg kunne godt tænke mig at høre om der er nogle af jer der kender en opskrift på nogle GROVE mad-pandekager?
Hej PigerKæresten forslog at vi skulle have hj. lavet madpandekager med oksekødsfyld og salat til aften.Rigtig god ide, men jeg kunne godt tænke mig at høre om der er nogle af jer der kender en opskrift på nogle GROVE mad-pandekager?
Jeg plejer bare at bruge alm opskrift.. Og så tilsætte grove meltyper i stedet for alm.. Jeg bibeholder self. stadig lidt hvedemel.. Ellers bliver det en stor klump syntes jeg ... Jeg bruger hvid hvedemel i stedet.. Det er en grov mel
AalborgPigen skriver: Jeg plejer bare at bruge alm opskrift.. Og så tilsætte grove meltyper i stedet for alm.. Jeg bibeholder self. stadig lidt hvedemel.. Ellers bliver det en stor klump syntes jeg ... Jeg bruger hvid hvedemel i stedet.. Det er en grov mel
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128