Grove mad-pandekager

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

737 visninger
2 svar
0 synes godt om
11. juni 2012

**Ønskebabyen

Hej Piger

Kæresten forslog at vi skulle have hj. lavet madpandekager med oksekødsfyld og salat til aften.

Rigtig god ide, men jeg kunne godt tænke mig at høre om der er nogle af jer der kender en opskrift på nogle GROVE mad-pandekager?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2012

Muffin_girl

Tøsen* skriver:

Hej Piger

Kæresten forslog at vi skulle have hj. lavet madpandekager med oksekødsfyld og salat til aften.

Rigtig god ide, men jeg kunne godt tænke mig at høre om der er nogle af jer der kender en opskrift på nogle GROVE mad-pandekager?

Jeg plejer bare at bruge alm opskrift.. Og så tilsætte grove meltyper i stedet for alm.. Jeg bibeholder self. stadig lidt hvedemel.. Ellers bliver det en stor klump syntes jeg ... Jeg bruger hvid hvedemel i stedet.. Det er en grov mel  

Anmeld

11. juni 2012

**Ønskebabyen

AalborgPigen skriver:

Jeg plejer bare at bruge alm opskrift.. Og så tilsætte grove meltyper i stedet for alm.. Jeg bibeholder self. stadig lidt hvedemel.. Ellers bliver det en stor klump syntes jeg ... Jeg bruger hvid hvedemel i stedet.. Det er en grov mel  

Tak for svar.. min kæreste havde fundet en opskrift han synes vi skulle bruge, da jeg kom hjem fra job..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.