Avvv tandpine

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

446 visninger
8 svar
0 synes godt om
11. juni 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

I fredags da jeg spiste frokost, kom jeg til at tygge på noget hårdt, tænkte ik vidre over det. Men så i løbet af weekenden er det begyndt at være ømt i de 2 tænder jeg " ramte " Tænkte at jeg heller måtte ringe til tandlægen i dag, så det har jeg gjort. Ku få en tid i morgen. Efter jeg har snakket med tandlægen, har det så bare udviklet sig til tandpine. Typisk. Ringede igen og fået en akut tid kl 15.45. Men AAAVVV hvor gør det ondt, har aldrig prøvet tandpine før!!

Nu kommer så mit spørgsmål, for har faktisk et: hvordan er det lige med lokal bedøvelse i munden, når man er gravid??  Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2012

Darling<3

Jeg har flækket min ene visdomstand, på den helt grove måde - har et kæmpe hul:/ Men jeg blev afvist ved tandlægen og fik af vide at jeg kunne komme tilbage når jeg var færdig med at amme Det gør heldigvis ikke ondt, men kanterne er jo virkelig skarpe, desværre intet at gøre..

Anmeld

11. juni 2012

StineW79

Darling<3 skriver:

Jeg har flækket min ene visdomstand, på den helt grove måde - har et kæmpe hul:/ Men jeg blev afvist ved tandlægen og fik af vide at jeg kunne komme tilbage når jeg var færdig med at amme Det gør heldigvis ikke ondt, men kanterne er jo virkelig skarpe, desværre intet at gøre..

Da jeg ammede thea, tabte jeg en plump til et stykke stærkt lakrids og der fik jeg lavet hullet. Tror enda nok jeg fik lattergas.

Fortalt at jeg er gravid da jeg ringede og det enest damen snakkede om, var at så måtte vi jo se om de ku undvære røngentbilleder. Jeg sagde bare ja ja. Så først her sener er jeg kommet til at tænke på det med bedøvelse. Håber godt nok de ka gøre noget ved det!!

Ja det er da mega heldigt for dig at det ik gør ondt, men ville godt nok blive bims af at gå og mærke på sådan en skarp tand!! Tak for svar. Vh stine

Anmeld

11. juni 2012

StineW79

Ka så lige komme med en lille up date! Man må gerne få lokal bedøvelse i munden når man er gravid!! 

Ved ik lige hva der er sket, men har fået lavet første halvdel af en rodbehandling, fordi tanden var blevet helt ødelagt  De havde desvære ik tid til at lave det færdigt, så ska afsted i morgen og ha lavet resten! Totalt skod!! Vh stine

Anmeld

11. juni 2012

Clisolka

StineW79 skriver:

Ka så lige komme med en lille up date! Man må gerne få lokal bedøvelse i munden når man er gravid!! 

Ved ik lige hva der er sket, men har fået lavet første halvdel af en rodbehandling, fordi tanden var blevet helt ødelagt  De havde desvære ik tid til at lave det færdigt, så ska afsted i morgen og ha lavet resten! Totalt skod!! Vh stine

Godt du kom afsted - der er ikke noget værre end tandpine 

Anmeld

11. juni 2012

StineW79

Babymor2010 skriver:

Godt du kom afsted - der er ikke noget værre end tandpine 

Ja det var rigtig godt jeg kom afsted. Tror ik jeg ku ha sovet i nat ellers. Tanden gør stadig lidt ondt, men håber da det går helt væk efter de har lavet det færdigt i morgen! Men øv det bliver dyrt vh stine

Anmeld

11. juni 2012

Clisolka

StineW79 skriver:

Ja det var rigtig godt jeg kom afsted. Tror ik jeg ku ha sovet i nat ellers. Tanden gør stadig lidt ondt, men håber da det går helt væk efter de har lavet det færdigt i morgen! Men øv det bliver dyrt vh stine

Ja, en rodbehandling er bestemt ikke sjov - eller billig  Min tandlæge har selv sat en rodbehandling i gang hos mig 

Anmeld

11. juni 2012

StineW79

Babymor2010 skriver:

Ja, en rodbehandling er bestemt ikke sjov - eller billig  Min tandlæge har selv sat en rodbehandling i gang hos mig 

Nej man sku være blevet tandlæge, med de priser de tager!! 

Men er da glad for at jeg ik levede for bare 100 år siden ( eller mindre)  hvor man bare hev tænderne ud, hvis de gjorde ondt!! Vh stine

Anmeld

11. juni 2012

Clisolka

StineW79 skriver:

Nej man sku være blevet tandlæge, med de priser de tager!! 

Men er da glad for at jeg ik levede for bare 100 år siden ( eller mindre)  hvor man bare hev tænderne ud, hvis de gjorde ondt!! Vh stine

Ja godt man ikke levede i den tid med tandpine 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.