Mærkeligt - bliver snart skør

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

719 visninger
14 svar
0 synes godt om
11. juni 2012

SS82

Meget mærkeligt men normalt plejer jeg at få pænt ømme bryster sådan ca 10 dage før jeg skal hamin menstruation. Men nu er der 6 dage til den skal komme hvis der ikke er sket noget og nu er der ikke snærten af ømhed. Straks fordi det er anderledes end normalt håber man på det er et tegn. Bliver snart skør af alle de tanker og hver måned når den så dukker op menstruationen er det en dyb skuffelse. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2012

Miss-86

Slott skriver:

Meget mærkeligt men normalt plejer jeg at få pænt ømme bryster sådan ca 10 dage før jeg skal hamin menstruation. Men nu er der 6 dage til den skal komme hvis der ikke er sket noget og nu er der ikke snærten af ømhed. Straks fordi det er anderledes end normalt håber man på det er et tegn. Bliver snart skør af alle de tanker og hver måned når den så dukker op menstruationen er det en dyb skuffelse. 

Jeg snakker ikke af erfaring, men jeg har hørt meget om at, hvis man tænker for meget på at blive gravid, så kan det gøre, at man ikke bliver gravid.. Så prøv at få tankerne på noget andet

Håber den er i hus, ellers så Held & Lykke

Anmeld

11. juni 2012

SS82

Jeg snakker ikke af erfaring, men jeg har hørt meget om at, hvis man tænker for meget på at blive gravid, så kan det gøre, at man ikke bliver gravid.. Så prøv at få tankerne på noget andet

Håber den er i hus, ellers så Held & Lykke

Ja det ved jeg godt  Og også hørt det  Og jeg prøver VIRKELIG også at tænke på noget andet men det er sååå svært 

Men tusind tak håber også den er der.

Anmeld

11. juni 2012

Miss-86

Slott skriver:

Ja det ved jeg godt  Og også hørt det  Og jeg prøver VIRKELIG også at tænke på noget andet men det er sååå svært 

Men tusind tak håber også den er der.

Ja, tro mig, jeg kender alt til det.. Vi er ikke engang begyndt PB endnu, men kan IKKE tænke på andet næsten.

Anmeld

11. juni 2012

SS82

Miss-86 skriver:

Ja, tro mig, jeg kender alt til det.. Vi er ikke engang begyndt PB endnu, men kan IKKE tænke på andet næsten.

Åh ja sådan havde jeg det også inden vi startede pb. Håber du bliver gravid i første forsøg så du ikke skal gå med alle de her tanker når i går igang 

Anmeld

11. juni 2012

Miss-86

Slott skriver:

Åh ja sådan havde jeg det også inden vi startede pb. Håber du bliver gravid i første forsøg så du ikke skal gå med alle de her tanker når i går igang 

Ja, det håber jeg også.. Men man ved aldrig.

Jeg stoppede med P-piller i februar og ja så bruger vi gummi, men NEJ hvor er det irriterende. Han holder på, vi SKAL bruge det til skæringsdatoen..

Anmeld

11. juni 2012

SS82

Miss-86 skriver:

Ja, det håber jeg også.. Men man ved aldrig.

Jeg stoppede med P-piller i februar og ja så bruger vi gummi, men NEJ hvor er det irriterende. Han holder på, vi SKAL bruge det til skæringsdatoen..

Hvorfor? Hvad er grunden lige til at det hedder september.

Anmeld

11. juni 2012

Miss-86

Slott skriver:

Hvorfor? Hvad er grunden lige til at det hedder september.

Det er kompromis for begge's side.
Han ville vente 2 år og jeg ville igang for ½ år siden, så vi mødtes på vejen. Men han er så stædig.. Men jeg tror det er fordi han har tiden, til at vænne sig til tanken..

Anmeld

11. juni 2012

SS82

Miss-86 skriver:

Det er kompromis for begge's side.
Han ville vente 2 år og jeg ville igang for ½ år siden, så vi mødtes på vejen. Men han er så stædig.. Men jeg tror det er fordi han har tiden, til at vænne sig til tanken..

Nå okay men heldigvis er der kun et par mdr for dig endnu at vente. Selv om jeg godt ved det er ulideligt at vente

Anmeld

11. juni 2012

Miss-86

Slott skriver:

Nå okay men heldigvis er der kun et par mdr for dig endnu at vente. Selv om jeg godt ved det er ulideligt at vente

Ja og man vil bare gerne IGANG nu.. Min kæreste er ikke helt klar endnu, så jeg må bare vente og holde mund omkring emnet, så jeg ikke driver ham til vanvid.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.