i vildrede.. vil i hjælpe??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

523 visninger
4 svar
0 synes godt om
11. juni 2012

NessaXenia

Sagen er at Vanessa fik 1-års vaccination i fredags, efter blot 1½ time efter Vaccinen bankede hendes feber på 40,2...

Jeg var alene hjemme med hende fra fredag morgen til lørdag eftermiddag og hun lagde ud med høj feber 40,2, kastede op, ville kun drikke, ikke spise selvom jeg tilbød hende stort set alt børnevenligt..

I går søndag, stadig 39,8 - 40,1 i feber, kun småt med væske.
Kaster forsat op. græder 80 % af tiden, ellers sover.
Hoster og snotten står ud af hende.

Ringede til vagtlægen, ingen bekymringer sagde han og lagde hurtigt på mens jeg tudede i den anden ende..

Natten til Mandag kaster forsat op, spontant.
drikker mindre, ikke særlig våde bleer.
spiser forsat ikke.
græder meget, kan ikke sove for snot og slem hoste, når hun hoster er det lige ved at hun kaster op.

Feber 38.5

Mandag morgen: ringer til egen læge. for hende undersøgt.
ingenting på lunger mm.

han siger bagefter: Hvis du har lyst kan jeg ringe til Holbæk børne afd. og så kan de tjekke hende..

Siger så at jeg gerne ville vide om han vudere om det er nødvendigt eller for min skyld..

Ingen brugbar svar derefter.

Ville i ringe til lægen og tage derind imorgen alt efter hendes tilstand imorgen.?

Hun virkelig ked af det..

Mvh Nina.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ja hvis du føler at hun ik får det bedre, ville jeg klart mener at du ska får tjekket igen!! Vh stine

Anmeld

11. juni 2012

Nanastep

Altså nu har Emil ikke reageret på nogen af hans
vacc, men min læge siger at hvis han skulle reagere
så er det blot 1dags tid.

Så jeg ville helt sikkert tage imod et tjek på
børneafdelingen.

Godbedring

Anmeld

11. juni 2012

Tona

VanessaBaby skriver:

Sagen er at Vanessa fik 1-års vaccination i fredags, efter blot 1½ time efter Vaccinen bankede hendes feber på 40,2...

Jeg var alene hjemme med hende fra fredag morgen til lørdag eftermiddag og hun lagde ud med høj feber 40,2, kastede op, ville kun drikke, ikke spise selvom jeg tilbød hende stort set alt børnevenligt..

Ringede til vagtlægen, ingen bekymringer sagde han og lagde hurtigt på mens jeg tudede i den anden ende..

spiser forsat ikke.
græder meget, kan ikke sove for snot og slem hoste, når hun hoster er det lige ved at hun kaster op.

Feber 38.5

ingenting på lunger mm.

han siger bagefter: Hvis du har lyst kan jeg ringe til Holbæk børne afd. og så kan de tjekke hende..

Siger så at jeg gerne ville vide om han vudere om det er nødvendigt eller for min skyld..

Ville i ringe til lægen og tage derind imorgen alt efter hendes tilstand imorgen.?

Mvh Nina.

Hvor er det synd for dig at din datter er så dårlig  

Som svar på dit spørgsmål så vil jeg sige, at jo jeg ville bede om at komme hen og få hende undersøgt. Der er sikkert ikke noget alvorligt, men det er rarest at være på den sikre side. Det er jo slet ikke sikkert at det er en reaktion på vaccinen udelukkende. Der kan være noget harmløs mavevirus ind over som går over i løbet af en uges tid, men altid rart at få hende checket efter. Jeg syntes du skal fortælle dem hvor voldsom hendes reaktion har været og spørge om det ikke kan være noget andet end vaccinen inde over.

Du skal holde øje med at hun stadig har gode våde bleer og at hun drikker som hun skal. Hvis det ikke er tilfædet skal du have hjælp før i morgen.

Rigtig god bedring med hende  

Anmeld

11. juni 2012

Klumpe-dumpe

VanessaBaby skriver:

spiser forsat ikke.

Feber 38.5

ingenting på lunger mm.

Mvh Nina.

Hvis det var mit barn ville jeg få hende undersøgt på sygehuset, det kan ko i værste fald være en allergisk reaktion på vaccinen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.