amning og brysterne:( ømt emne for mig.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juni 2012

Anonym trådstarter

Kay skriver:

hihi det kan jeg godt forstå... havde sådan håbet at mine ville vokse her undervejs... men intet er der sket... vævet i dem har ændret karakter men de er ikke vokset den mindste smule endnu...

puha mine behøver ikke voksne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2012

Anonym trådstarter

KM78 skriver:

Nu er det jo forskelligt fra kvinde til kvinde, jeg har selv en I skål, så ja de er kæmpestor, og ja de hænger mere efter amningen, men tro da pokker med den størrelse den har.

Har derimod set andre i din størrelseorden sidde fint pænt og fast alligevel trods amningen. Sådan er vi forskellige. Men se på din mor eller andre i familien med samme brystmål, hvordan ser de ud nu?

jeg ved ikke hvad min mor havde før..men tror ikke det var en e..

hvis jeg kigger på hendes og samligner..så kan jeg ligeså godt gøre mig klar på mine brysters dødsdom allerede nu

Anmeld

11. juni 2012

Kay

Anonym skriver:

puha mine behøver ikke voksne

det måtte mine gerne... bare en skål eller 2

Anmeld

11. juni 2012

Anonym trådstarter

Kay skriver:

det måtte mine gerne... bare en skål eller 2

måske kan det nå at komme

Anmeld

11. juni 2012

Holbæktrunten

Anonym skriver:

sidder de også som før?

yup... Men bryster af den størrelse sidder jo ikke under hagen og stritter ligeud (ville egentlig også se åndssvagt ud). Men ja, de sidder som før...

Og hvis du skulle have tænkt over det, så er undervognen også som før - hvilket manden var meget overrasket over da han prøvekørte det de første par gange 

Anmeld

11. juni 2012

Kay

Anonym skriver:

måske kan det nå at komme

ja... man kan da håbe

Anmeld

11. juni 2012

Darling<3

Holbæktrunten skriver:

yup... Men bryster af den størrelse sidder jo ikke under hagen og stritter ligeud (ville egentlig også se åndssvagt ud). Men ja, de sidder som før...

Og hvis du skulle have tænkt over det, så er undervognen også som før - hvilket manden var meget overrasket over da han prøvekørte det de første par gange 

Hahah, fedt skrevet!!

Tror nok at det ville se meget mærkeligt ud hvis de sad under hagen og strittede ligeud i luften

TS - jeg har ikke prøvet at amme endnu, men jeg tror bare at man skal tage det som det kommer - måske ændre brysterne sig ekstremt meget, måske ligner de sig selv

Anmeld

11. juni 2012

Holbæktrunten

Darling<3 skriver:

Hahah, fedt skrevet!!

Tror nok at det ville se meget mærkeligt ud hvis de sad under hagen og strittede ligeud i luften

TS - jeg har ikke prøvet at amme endnu, men jeg tror bare at man skal tage det som det kommer - måske ændre brysterne sig ekstremt meget, måske ligner de sig selv

Anmeld

11. juni 2012

L&V

Anonym skriver:

nåå for fanden..ehe

jeg vil gerne amme..men jeg frygtede bar hvis jeg så sku til og hende og sparke til mine bryster med benene.

He he kan jeg sagtens følge dig i men det ka ske alligevel, amning eller ej

Anmeld

11. juni 2012

Mor til Ella

Anonym skriver:

er lige anonym. da projekt baby ikke er lykkedes endnu..

jeg sad i dag og tænkte.

jeg har en d-e skål. har ikke kugle runde bryster som bare sidder perfekt..syntes selv at de hænger for meget..

men kan jeg så forvente at de sidder nede ved navlen efter amning?

og er der noget man kan gøre for at mindske "faldet"..?

Det er altså en skrøne at man får hænge p..... af at amme

Det var hvertfald det vi fik af vide i jordmodergruppen.

Men mine blev vildt bløde, og vatagtige trods jeg kun ammede 3 uger. Og sidder da lidt anderledes.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.