Der var udsigt til en kort arbejdsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.205 visninger
15 svar
0 synes godt om
11. juni 2012

An&Jo

men den udsigt blev lige lavet om..

Min kæreste kører jo med særtransport, og kører derfor med en såkaldt blokvogn, hvilket også betyder at vi næsten aldrig ved hvornår han er hjemme, eller om han overhovedet kan nå at komme hjem på sin køretid (skide hviletidsregler!!)

Igår var vi så til noget familiekomsammen med hans fars side oppe i lyngså, og da han skulle læsse en gravemaskine i selvsamme by her til morgen, kørte vi derop i lastbilen, og han sov så i den, og jeg kørte med svigerforældrene hjem om aftenen.. Snakkede så med ham ved 9:30 tiden imorges, hvor han var kommet tilbage til arbejdspladsen, og bare lige skulle en tur til Aalborg, for lige at få lavet nogle småting på blokvognen, da lysene der skal sidde på siderne har det med at gå i stykker og kortslutte fra tid til anden..
Han ville derfor være hjemme her lige over middag..
kl 10:30 kommer han løbende ind af døren, han skulle have hans jakke, og så havde han da lige en tur til Brabrand, fordi der var en blokvogn der var væltet inde i Aalborg og ikke kunne køre længere, så han skulle fragte den maskine afsted, som den anden pludselig ikke kunne køre..

Nå man pointen er at han er sent hjemme, og jeg vil gerne overraske ham med noget lækkert til ganen når han kommer hjem, men hvad skal det være??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2012

tarkoflen

Øv det var da noget af en anderledes dag...

Er det aftensmad eller hyggemad han skal have?

Anmeld

11. juni 2012

An&Jo

tarkoflen skriver:

Øv det var da noget af en anderledes dag...

Er det aftensmad eller hyggemad han skal have?

hyggemad, for aftensmad spiser han på turen et sted..

Han er tidligst hjemme ved 20 tiden mente han.. :/

Anmeld

11. juni 2012

livhemdrup

Åh hvor jeg kender det manden her kører lastbil. Men hvad med at lave nachos med en kold øl til. 

Anmeld

11. juni 2012

ønskebørn74

An&Jo skriver:

men den udsigt blev lige lavet om..

Min kæreste kører jo med særtransport, og kører derfor med en såkaldt blokvogn, hvilket også betyder at vi næsten aldrig ved hvornår han er hjemme, eller om han overhovedet kan nå at komme hjem på sin køretid (skide hviletidsregler!!)

Igår var vi så til noget familiekomsammen med hans fars side oppe i lyngså, og da han skulle læsse en gravemaskine i selvsamme by her til morgen, kørte vi derop i lastbilen, og han sov så i den, og jeg kørte med svigerforældrene hjem om aftenen.. Snakkede så med ham ved 9:30 tiden imorges, hvor han var kommet tilbage til arbejdspladsen, og bare lige skulle en tur til Aalborg, for lige at få lavet nogle småting på blokvognen, da lysene der skal sidde på siderne har det med at gå i stykker og kortslutte fra tid til anden..
Han ville derfor være hjemme her lige over middag..
kl 10:30 kommer han løbende ind af døren, han skulle have hans jakke, og så havde han da lige en tur til Brabrand, fordi der var en blokvogn der var væltet inde i Aalborg og ikke kunne køre længere, så han skulle fragte den maskine afsted, som den anden pludselig ikke kunne køre..

Nå man pointen er at han er sent hjemme, og jeg vil gerne overraske ham med noget lækkert til ganen når han kommer hjem, men hvad skal det være??

tapas og et lækkert glas rødvin..

og så hopper du i det lækre undertøj..

og sørger for han kan se det..

min mand elsker den slags overraskelser.. men drikker dog en god special øl i stedet..

Anmeld

11. juni 2012

tarkoflen

Så tror jeg, at jeg ville lave pandekager med is uhmm det er længe siden vi har fået det....

Ellers er en lækker chokoladefondant heller ikke af vejen, den har jeg en lækker opskrift på, hvis l er til sådan noget...

Anmeld

11. juni 2012

An&Jo

livhemdrup skriver:

Åh hvor jeg kender det manden her kører lastbil. Men hvad med at lave nachos med en kold øl til. 

Nachos var faktisk en ret god ide.. Det ville han elske

men ja de chauffører er ikke altid lige til at stole på med arbejdstider..

Anmeld

11. juni 2012

An&Jo

ønskebarn74 skriver:

tapas og et lækkert glas rødvin..

og så hopper du i det lækre undertøj..

og sørger for han kan se det..

min mand elsker den slags overraskelser.. men drikker dog en god special øl i stedet..

hihi, har ikke noget frækt undertøj.. Det er ikke lige noget vi gør i herhjemme, for jeg ville ikke føle mig tilpas i det desværre.. :/

Men tapas var også en meget god ide, bare ikke rødvinen, for den er han ikke så god til..

Anmeld

11. juni 2012

An&Jo

tarkoflen skriver:

Så tror jeg, at jeg ville lave pandekager med is uhmm det er længe siden vi har fået det....

Ellers er en lækker chokoladefondant heller ikke af vejen, den har jeg en lækker opskrift på, hvis l er til sådan noget...

du må da gerne lige dele den der opskrift på chokoladefondant..

Anmeld

11. juni 2012

ønskebørn74

An&Jo skriver:

hihi, har ikke noget frækt undertøj.. Det er ikke lige noget vi gør i herhjemme, for jeg ville ikke føle mig tilpas i det desværre.. :/

Men tapas var også en meget god ide, bare ikke rødvinen, for den er han ikke så god til..

så en lækker special øl...

jeg har en str. 50 og min mand elsker frækt undertøj og især mig i det..

tro mig, vores mænd ser ikke de fejl, vi mener vi har..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.