Det piner mig :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.297 visninger
20 svar
0 synes godt om
11. juni 2012

Anonym trådstarter

at vi ikke har råd til at købe gave til min mand idag. Han har fødselsdag idag og gør altid så meget for familien. Men vi har simpelthen ikke penge at 'undvære'. Det ved han godt. Han har også sagt at det er okay og jeg skal ikke tænke mere over det. Men jeg kan ikke lade være med at være ked af det. Jeg ville så gerne give ham den perfekte gave..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2012

KM78

til dig - kan du ikke lave et sødt kort med en lovning på en god gave når der kommer bedre tider?

Anmeld

11. juni 2012

Fru Aagaard

Hvad med gør-det-selv gaver? Nogle børnene laver - nogle kreative nogle?

DU kunne måske forkæle ham lidt ekstra, og nusse om ham

Anmeld

11. juni 2012

Anonym trådstarter

KM78 skriver:

til dig - kan du ikke lave et sødt kort med en lovning på en god gave når der kommer bedre tider?

Det har jeg også tænkt på. For ved lige præcis hvad han skulle have, og når der kommer børnepenge igen har vi overskud nok til at det sagtens kan lade sig gøre.. Men ved ikke om det er 'bedst' at lave et salgs gavekort til ham eller overraske ham når vi har råd?

Anmeld

11. juni 2012

Anonym trådstarter

Fru Aagaard skriver:

Hvad med gør-det-selv gaver? Nogle børnene laver - nogle kreative nogle?

DU kunne måske forkæle ham lidt ekstra, og nusse om ham

Ja det var da en mulighed.. Tak.. Vi har det meste af dagen til at lave noget for min mand kommer sent hjem idag

Anmeld

11. juni 2012

LLN

Anonym skriver:

at vi ikke har råd til at købe gave til min mand idag. Han har fødselsdag idag og gør altid så meget for familien. Men vi har simpelthen ikke penge at 'undvære'. Det ved han godt. Han har også sagt at det er okay og jeg skal ikke tænke mere over det. Men jeg kan ikke lade være med at være ked af det. Jeg ville så gerne give ham den perfekte gave..

Få familie eller venner til at passe ungerne, eller læg dem tidligt i seng i aften, og lav så en lækker middag for to med lys på bordet. Det behøver ikke at være noget dyrt for at det kan blive hyggeligt. Skriv evt. hav du havde planer om at lave til aften, så kommer jeg gerne med inspiration til hvordan det kan laves lidt anderledes.

Anmeld

11. juni 2012

Muffin_girl

Anonym skriver:

Ævvv hvor øv.. Har i børn ?

Anmeld

11. juni 2012

Anonym trådstarter

Få familie eller venner til at passe ungerne, eller læg dem tidligt i seng i aften, og lav så en lækker middag for to med lys på bordet. Det behøver ikke at være noget dyrt for at det kan blive hyggeligt. Skriv evt. hav du havde planer om at lave til aften, så kommer jeg gerne med inspiration til hvordan det kan laves lidt anderledes.

Min mand er først hjemme ved 8 tiden idag. Så havde egentlig bare planer om at mig og vores søn skulle have rester. .

Anmeld

11. juni 2012

Anonym trådstarter

AalborgPigen skriver:

Ævvv hvor øv.. Har i børn ?

Ja vi har ..

Anmeld

11. juni 2012

Muffin_girl

Anonym skriver:

Ja vi har ..

Kan de ikke lave noget? Og du kan give ham et kort .. Der bare viser hvor meget han betyder  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.