JulieMor skriver:
Min datter er lige fyldt 6 mdr, og indtil for 14 dagen siden havde vi en god periode hvor hun blev puttet i seng ved 19-20 tiden, og først vågnede ved 05.30 tiden ( det er jo flot og mange timer)
MEN
Nu sover hun kun fra 19-20 tiden til ca. kl 22, så vågner hun, og for det meste kan vi godt få hende til at sove igen hurtigt, men så vågner hun også ved 03.30-04 tiden , og der græder hun, og det eneste der hjælper er en flaske, så hun må jo være sulten.......
Trænger så desperat snart til mere søvn
for 2 dage siden købte vi mørkelægnings-gardiner til soveværelset.......... og vælling.... syntes vi prøver alt!
Men tænker altså at en pige på 6 mdr ikke burde have behøv for mad om natten, og godt kunne sove igennem?
GODE Råd og jeres erfaring må i meget gerne sende i denne retning
At sove igennem i "fagsprog er mere end 5 timer.
Så når hun sover fra 22-04 så har hun egentlig sovet igennem.
Magnus er 8 mdr. og han bliver puttet ved 19 tiden, og så vågner han ved midnat og får en flaske og så sover han til ved 7 tiden.
Jeg tror ikke du kan forvente at hun sover så længe uden man, men det jeg vil anbefale dig er at finde det tidspunkt hun vågner der passer dig bedst og så give en flaske der. hvis hun så vågner flere gange, så tilbyd hende lidt vand, det bliver hun hurtigt træt af, og finder ud af at det ikke er værd at vågne for.
Anmeld