Min hestepige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juni 2012

wamse

Nettemor skriver:

Hvor ser hun bare glad og stolt ud! Det er dejligt at se.

Går det godt med jer? Og kører det med aflastningen? De havde også hest havde de ikke?

Det går rigtig godt med aflastningen De har 3 islændere, så det er jo paradiset for hende

Så er hun jo om 3 uger ikke børnehavebarn længere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2012

Nettemor

wamse skriver:

Det går rigtig godt med aflastningen De har 3 islændere, så det er jo paradiset for hende

Så er hun jo om 3 uger ikke børnehavebarn længere

Det er jo perfekt for hende så Er du stadig glad for det? Og tryg ved at sende hende afsted?

Uhh skolestart.. Det bliver spændende. Er hun klar ? Og glæder hun sig?

Anmeld

11. juni 2012

wamse

Nettemor skriver:

Det er jo perfekt for hende så Er du stadig glad for det? Og tryg ved at sende hende afsted?

Uhh skolestart.. Det bliver spændende. Er hun klar ? Og glæder hun sig?

Det bliver bedre at sende hende afsted, meeen jeg er en værre pyllermor, men det bliver bedre

Hun glæder sig til skolestart, men er også bange. Det er jo en af de ting, som hun har det rigtig svært ved, når der er så meget nyt omkring hende, så reagerer hun. Men hvis læreren er opmærksom på hende, og bare lige kan give hende en hånd om morgenen, når der skal siges farvel, så skal det nok gå

Anmeld

11. juni 2012

Nettemor

wamse skriver:

Det bliver bedre at sende hende afsted, meeen jeg er en værre pyllermor, men det bliver bedre

Hun glæder sig til skolestart, men er også bange. Det er jo en af de ting, som hun har det rigtig svært ved, når der er så meget nyt omkring hende, så reagerer hun. Men hvis læreren er opmærksom på hende, og bare lige kan give hende en hånd om morgenen, når der skal siges farvel, så skal det nok gå

Kan godt forstå hun er lidt nervøs. Det er jo en stor omvæltning. Men det skal da helt sikkert nok gå godt. Hun er jo en sej pige.

Anmeld

11. juni 2012

Koen.

wamse skriver:

Den eneste grund til at hun her kan gå til det, er fordi at man her i kommunen kan søge fritidspas, hvor aktiviteten og udstyr bliver betalt

Ej hvor er det bare super dejligt for jer Fantastisk med sådan tilbud

Anmeld

11. juni 2012

wamse

tanja. skriver:

Ej hvor er det bare super dejligt for jer Fantastisk med sådan tilbud

Ja det er virkelig fantastisk, at man har mulighed for at få støtte til det her

Anmeld

11. juni 2012

bøllen

Så fin hun er , en dejligt sport. Er selv gammel heste pige, og hold fast alle de Skønne timer jeg har tilbragt derude. Mit tilflugt sted ..

Er sikker på hun får en masse fantastiske timer derude, og så giver det bare en så meget

Anmeld

11. juni 2012

B&J

hvor er hun bare smuk søde.. og hvor er hun bare sød

Anmeld

11. juni 2012

wamse

Bøllen skriver:

Så fin hun er , en dejligt sport. Er selv gammel heste pige, og hold fast alle de Skønne timer jeg har tilbragt derude. Mit tilflugt sted ..

Er sikker på hun får en masse fantastiske timer derude, og så giver det bare en så meget

Jeg håber også, at det kommer til at give hende rigtig meget Jeg vil ihvertfald gøre, hvad jeg kan, for at det bliver en succes

Anmeld

11. juni 2012

wamse

B&J skriver:

hvor er hun bare smuk søde.. og hvor er hun bare sød

Tak søde

Jeg tror det kan hjælpe med til, at gøre hende mere i ro med sig selv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.