jeg er anynom da jeg ikke syntes i skal se hvem jeg er eller finde frem til faren hvis det er.
men sagen er den hvornår skal man reragere når en far har samvær med sit barn?
mit barn far skal være til samvær fra 16 - 18.. men endten kommer han 30 minutter forsent eller går 30 minutter før. & ved kun hvorfor en af gangene & der var det fordi musik var vigtigere end sit eget barn? han ser ham 2 timer i ugen og så virker han pisse ligeglad med barnet..
udover det sidst han var han der var hans mobil vigitgere end sit barn? han sad med sin mobil & skrev mere end han snakkede med sit barn? & en af gangene da barnet begyndte at græde så gik der også lang tid før han reragerede og gjorde noget ved det :s & han bruger slet ikke så meget tid med sit barn når han er her - barnet ligger bare på sofaen og så kigger han på det engang imellem..
jeg forstår virkelig ikke at hans barn ikke er vigtigere end hans musik/venner??..
& han ser jo kun sit barn sølle 2 timer i ugen, han spørger aldrig til hvordan barnet har det når han ikke er her eller når han er her? :s... & skrev til ham i foregårds & spurgte hvordan han havde det med sit barn da han ikke virkede intresseret i det & svarede mig slet ikke ..
syntes i jeg skal ringe til amtet og gøre noget ved det? inden det er forsent? for jo ældre barnet bliver jo mere såret bliver det jo hvis barnet far bliver ved med at svigte barnet... :s vil jo kun mit barn det bedste men kan det virkelig passe det skal være på den her måde så barnet bliver såret?
Anmeld