Hurtig hjælp - Hvad kan tørretumbles og hvad kan ikke?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11.182 visninger
11 svar
0 synes godt om
11. juni 2012

lycly

Står og skal på vaskeri og vil gerne have tørretumblet så meget af tøjet som muligt. Det er primært babytøj, jeans, leggings, bluser og undertøj (ikke bh'er). Hvad skal jeg være opmærksom på?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2012

Nadia Maya

Godmorgen..
Jeg plejer bare at tørretumble det hele

Anmeld

11. juni 2012

livhemdrup

LuLy skriver:

Står og skal på vaskeri og vil gerne have tørretumblet så meget af tøjet som muligt. Det er primært babytøj, jeans, leggings, bluser og undertøj (ikke bh'er). Hvad skal jeg være opmærksom på?

jeg tørrertumbler ALT her hjemme. Men vær dog opmærksom på at noget kan krybe lidt.

Anmeld

11. juni 2012

QueDee

Jeg tørretumbler håndklæder, sengetøj, strømper, undertøj og evt leggins og t-shirts. Men tjek da vaskemærkerne i tøjet

Anmeld

11. juni 2012

lycly

Nadia Maya skriver:

forddvdvasvaGodmorgen..
Jeg plejer bare at tørretumble det hele

Okay tak, i hvor lang tid?

Anmeld

11. juni 2012

Janni.

Som udgangspunkt kan næsten alt tøj tørretumbles. Dog sådan noget som hagesmækker har ikke godt af det. 

Herhjemme plejer vi at "skrue" ned for varmen på tørretumbleren, da ikke alt må få den kraftige varme. 

Er du i tvivl så kig på vaskesedlen i tøjet. 

Anmeld

11. juni 2012

Kay

jeg er lidt anti tøretumbler...

jeg tøretumbler aldrig t-shirts og trøjer da jeg sys det bliver fnulret...

tøretumbler generalt kun ting der kan kogevaskes... men kan godt være det bliver lavet om når den lille kommer

Anmeld

11. juni 2012

**Ønskebabyen

Kay skriver:

jeg er lidt anti tøretumbler...

jeg tøretumbler aldrig t-shirts og trøjer da jeg sys det bliver fnulret...

tøretumbler generalt kun ting der kan kogevaskes... men kan godt være det bliver lavet om når den lille kommer

Enig

Dog tørretumbler jeg også nogle gange jeans, hvis ikke de kan nå at tørre :-)

Anmeld

11. juni 2012

Kay

Tøsen* skriver:

Enig

Dog tørretumbler jeg også nogle gange jeans, hvis ikke de kan nå at tørre :-)

ja det gør jeg også... men har bare så tit oplevet tøj der kryber eller fnuldre helt vildt efter tøretumbling og sys ik jeg vil ofre penge på at skifte min gadarobe så ofte...

Anmeld

11. juni 2012

lycly

Janni. skriver:

OOkOksOkayttaSom udgangspunkt kan næsten alt tøj tørretumbles. Dog sådan noget som hagesmækker har ikke godt af det. 

Herhjemme plejer vi at "skrue" ned for varmen på tørretumbleren, da ikke alt må få den kraftige varme. 

Er du i tvivl så kig på vaskesedlen i tøjet. 

Okay, må man blande tøjet? Eller skal det stadig holdes i hvid vask, sort vask osv?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.