spiral og blødning ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

357 visninger
5 svar
0 synes godt om
11. juni 2012

MelikkazMoar

hej piger, ved ikke om dette inlæg ligger helt rigtigt.. men jeg har lige et spørgsmål.

JA DER ER MEGET SNAK OM BLOD.. OG JEG SYNES OGSÅ SELV DET ER KLAMT !

Jeg fik for 2 måneder siden foretaget en abort (jeg var knap 12uger henne) og fik samtidig sat en kobberspiral op.

nu fik jeg så mit lort i fredags under samleje, og fint nok jeg tager bind på og så det ok.. det bløder lidt, faktisk som jeg husker det plejer at være.. lørdag aften er der ikke noget blod, og så igår søndag og idag har jeg blødt som var det foregået et mord indeni mig..

Jeg har siden igår måtte skifte bind + tampon hver time.  her til morgen står jeg op, bader og gør mig klar, kører melikka i legestue og kommer hjem, og så den time har jeg blødt igennem netbind og tampon..

jeg synes det er helt vildt, og det gør så ondt i min mave..

Men skal det bløde SÅ meget? er det normalt? og hvordan får jeg bedst holdt det lidt tilbage ?

SORRY FOR ET KLAMT INDLÆG !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2012

Skouboe

Jeg har aldrig prøvet kobberspiral, men da jeg snakkede spiral med min læge fravalgte vi den, netop fordi den er kendt for at give voldsomme blødninger.

Anmeld

11. juni 2012

NinaNymannMadsen

det skal slet ikke bløde så meget.

jeg ville ringe til lægen og høre ad hvad du kan gøre.

har selv kobberspiral og skal ha den fjernet for at blødt siden jeg fik den op den 12 april og nu fosser det nærmest ud af mig.

Anmeld

11. juni 2012

MelikkazMoar

Skouboe skriver:

Jeg har aldrig prøvet kobberspiral, men da jeg snakkede spiral med min læge fravalgte vi den, netop fordi den er kendt for at give voldsomme blødninger.

ja hun sagde det ville bløde mere. men troede da ik så meget  ?

Anmeld

11. juni 2012

Skouboe

MelikkazMoar skriver:

ja hun sagde det ville bløde mere. men troede da ik så meget  ?

Ring og snak med lægen. Måske der er et eller andet i vejen? Ellers plejede jeg at bruge tamponer + natbind de første par dage (før jeg fik spiral blødte jeg voldsomt meget)

Anmeld

11. juni 2012

MelikkazMoar

Skouboe skriver:

Ring og snak med lægen. Måske der er et eller andet i vejen? Ellers plejede jeg at bruge tamponer + natbind de første par dage (før jeg fik spiral blødte jeg voldsomt meget)

jeg har aldrig blødt så meget ..

men inden jeg fik min mens, har jeg fået den tjekket 2 gange og der sagde de den sad perfekt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.