Min BIO date i går :) (smule langt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.428 visninger
19 svar
0 synes godt om
11. juni 2012

emsaroto

Det gik da meget godt
Han er ligeså sød som han var i byen.

Han hentede mig halvanden time før filmen startede, også sad vi bare og snakkede indtil filmen begyndte, der var ikke sådan nogle pinlige stille tavsheder så det var da positivt
Så kommer vi ind i salen, hvor vi snakker videre og vi griner og ja, hygger bare Filmen starter .. og tror de andre i biografen var trætte af os, for vi snakkede videre godt nok mere stille end før og hovederne meget tættere på hinanden
Han dufter virkelig godt! Og han synes også jeg dufter godt hahah

Nå filmen slutter og han kører mig hjem .
Så havde han ansøgt mig på face og på skype (jeg bruger meget skype). Men ja, så vi skrev lidt i løbet af natten på skype

Og i kan lige få lidt af samtalen med ... 

Hold da op jeg laver mange smileys, det må være fordi jeg er så glad
Men det blev sådan lidt ved i løbet af aftenen/natten at han kom med komplimenter, og en ny idé om at, jeg måske igen i aften kunne få min far til at se efter Oskar når han sov. 
Nu må jeg se  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2012

come2

emsaroto skriver:

Det gik da meget godt

Han hentede mig halvanden time før filmen startede, også sad vi bare og snakkede indtil filmen begyndte, der var ikke sådan nogle pinlige stille tavsheder så det var da positivt
Så kommer vi ind i salen, hvor vi snakker videre og vi griner og ja, hygger bare Filmen starter .. og tror de andre i biografen var trætte af os, for vi snakkede videre godt nok mere stille end før og hovederne meget tættere på hinanden

Så havde han ansøgt mig på face og på skype (jeg bruger meget skype). Men ja, så vi skrev lidt i løbet af natten på skype

Men det blev sådan lidt ved i løbet af aftenen/natten at han kom med komplimenter, og en ny idé om at, jeg måske igen i aften kunne få min far til at se efter Oskar når han sov. 
Nu må jeg se  

Det lyder som en super hyggelig date

Anmeld

11. juni 2012

MyLove E

emsaroto skriver:

EDet gik da meget godt

Nu må jeg se  

Ej hvor dejligt for dig...
Det lyder da som i er ret gode sammen:-) Håber for dig at det bliver til meget mere. Du lyder allerede lidt små forelsket .

HAR I KYSSET FORTÆL FORTÆL FORTÆL

Anmeld

11. juni 2012

emsaroto

Tauf skriver:

Ej hvor dejligt for dig...
Det lyder da som i er ret gode sammen:-) Håber for dig at det bliver til meget mere. Du lyder allerede lidt små forelsket .

HAR I KYSSET FORTÆL FORTÆL FORTÆL

vi har ikke kysset hehehe

Nok derfor man stadig er helt oppe og køre over at han bliver ved med at være så sød

Anmeld

11. juni 2012

MyLove E

emsaroto skriver:

vi har ikke kysset hehehe

Nok derfor man stadig er helt oppe og køre over at han bliver ved med at være så sød

Det er dejligt at være der hvor alt bare er skønt.. Du lyder til at du får lavet alle de kedelig ting man ikke ellers rigtig gider. Men i dag en bare en skøn dag intet kan ødelægge den.. Er det ikke rigtig:-):-)

Anmeld

11. juni 2012

emsaroto

Tauf skriver:

Det er dejligt at være der hvor alt bare er skønt.. Du lyder til at du får lavet alle de kedelig ting man ikke ellers rigtig gider. Men i dag en bare en skøn dag intet kan ødelægge den.. Er det ikke rigtig:-):-)

helt korrekt

Også selvom Oskar stod op lidt over 6 haha 

Anmeld

11. juni 2012

MyLove E

emsaroto skriver:

helt korrekt

Også selvom Oskar stod op lidt over 6 haha 

Skønt. Ih nu bliver jeg også helt glad:-):-)

Anmeld

11. juni 2012

B&J

Uhh det lyder bare som en kanon date ej hvor er det bare vidunderligt

Anmeld

11. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Uhhhhhhhhhhhhhh!!!

Hvor lyder han sød! Godt i havde en god date

Anmeld

11. juni 2012

klmf

Nååååååårh, hvor lyder det hyggeligt Glæder mig til at høre om 2.date

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.