Hvilken baby alarm har du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juni 2012

Kay

Nadia Maya skriver:

God aften (:

Vi havde ikke det store beløb til babyalarmer. Så vi besluttede os for at købe dem fra ikea, hvis de ikke virkede måtte vi invistere i nogle andre.

Men hold op hvor er jeg tilfreds! De har ikke noget "ekstra-udstyr", som kamera, temperatur o.lin. - de giver lyd, hvis baby giver lyd. Og det var det vi skulle bruge dem til. Alt det andet er unødvendigt, hvis du spørger mig!
Jeg kan varmt anbefale dem. Og så mener jeg de koster 199,-

ja og hvis man er ikea-famaly med lem er de endnu billigere...

er glad for at høre gode ting om dem... da jeg selv har et sæt liggende... som skal tages ibrug når lillepigen kommer ud og var lidt i tvivl om hvor gode de egentlig er

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2012

(august)

GitteC78 skriver:

Hvilke to slags super nova har du? så du vil mene at de to jeg har fundet kan anbefales.

Dem jeg har er bare den nye udgave dem som er grå. Men synes kun jeg hører godt om alle super nova'er. Så kan klar anbefale den.

Anmeld

11. juni 2012

vitapigen

Jeg har dem her fra Neonate og jeg er SUPER glad for dem. Jeg købte dem i elgiganten til 1000 kr. Koster normalt 1299 kr i babybutikker.

Jeg havde først en fra phillips, men den var bestemt ikke god og en dag fik jeg nok og købte dem her. Har ikke fortrudt mit køb, selv om jeg også synes det er mange penge, men de virker HVER gang  Og det er dejligt at der er lader med til begge alarmer

Kan kun anbefale dig at købe en god en fra start

Og kan se at du leder efter brugte? Husk at du ikke altid kan være heldig med at de er gode og det måske ender med at du skal købe et par mere. Og så løber det jo næsten op i et par helt nye

Anmeld

11. juni 2012

vitapigen

Det kunne være at jeg lige skulle vise et billede

Og de har fået bedre anbefalinger end super nova  Og så er de ikke så klodset som super nova

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

11. juni 2012

Missq4

GitteC78 skriver:

Okay synes også den virkede smart men ville lige høre folks meninger om dem jeg har fundet inden jeg køber dem....

Så det er helt sikkert noget du kan anbefale.

ja det ville jeg men jeg vil nok prøve dem af inden man køber dem man kan jo være uheldig at de ikke virker et nyt batteri til dem koster 124 mener jeg det er men så er man jo oppe i 450 ca men høre dem af hvor længe de har været brugt ogom i må afprøve dem inden i køber dem

Anmeld

17. juni 2012

Tim30

Der er rigtig mange penge at spare hvis man køber sin babyalarm på fx. amazon.de, man skal godt nok navigere siden på tysk, men det er ca. halv pris af de danske priser, så det er det næsten værd. De har desværre ikke Neonate babyalarmen, men tilgengæld har et stort udvalg af motorolas fx denne her: http://www.babyalarm-test.dk/10-Motorola-mbp16.html, den side giver også et meget godt overblik over priserne - og vurdere hvordan de er generelt - endnu federe så kan vi som forældre komme med vores mening og vurdere alarmerne! Så hvis i har dårlige oplevelser med nogen babyalarmer så er det da bare at få dem ud så andre kan se dem. Det gælder selvfølgelig også de gode og mellem gode.

Anmeld

17. juni 2012

Fenja09

Vi har en Padwico 938 og den fungere upåklageligt - vi har været meget glade for den og pengene er fint givet ud. Kender desværre ikke den model du har kigget på og ej heller den anden.

/Fenja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.