"Huset".....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.960 visninger
17 svar
0 synes godt om
10. juni 2012

Dot D

Vores nye Kultur -og Aktivitetshus blev indviet i går, og jeg lovede i sin tid, at jeg ville lave kagen til den dag.

Så det blev til en lidt over 9 kilo tung sag af drømmekagebunde, chokoladekage med chokostyker og banankagebunde lagt sammen med PSC med vanille og lime/mint cider.

Det smagte rigtigt godt, og sikke meget ros jeg fik..... Det er fordelen ved selv at stå for udskæring og uddeling

Jeg skar omkring 170 -190 stykker, så stor kage

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2012

Nettemor

Endnu engang imponere du! Hvor er den bare flot. Og sikke et arbejde du har lagt i den!

Anmeld

10. juni 2012

Dot D

Nettemor skriver:

Endnu engang imponere du! Hvor er den bare flot. Og sikke et arbejde du har lagt i den!

Tusind tak, søde

Anmeld

10. juni 2012

Fam. Madsen

sikke en fin kage

men min første tanke er hvor ligger kultur/aktivitet hus henne i gasmus. kommer tit igennem gassum min ælste søn har gået i vuggestue i gassum men kan ikke lige plaser huset

Anmeld

10. juni 2012

Dot D

Fam. Madsen skriver:

sikke en fin kage

men min første tanke er hvor ligger kultur/aktivitet hus henne i gasmus. kommer tit igennem gassum min ælste søn har gået i vuggestue i gassum men kan ikke lige plaser huset

Tak skal du have

Det ligger i forlængelse af det "gamle" klubhus oppe på sportspladsen, så det kan ikke ses udefra vejen.... Det skal erstatte det gamle forsamlingshus, som nu skal rives ned

Anmeld

10. juni 2012

Fam. Madsen

Dot D skriver:

Tak skal du have

Det ligger i forlængelse af det "gamle" klubhus oppe på sportspladsen, så det kan ikke ses udefra vejen.... Det skal erstatte det gamle forsamlingshus, som nu skal rives ned

okay.  

så er jeg opdateret takker

Anmeld

10. juni 2012

Dot D

Fam. Madsen skriver:

okay.  

så er jeg opdateret takker

Det var så lidt

Anmeld

10. juni 2012

Pige2009

Mums Den er vildt flot

Anmeld

10. juni 2012

Dot D

Baagøe skriver:

Mums Den er vildt flot

Mange tak, søde Der var også flere der gik mere end én gang, hi hi... Der var én der brugte undskyldningen: Der var ikke smag i det første stykke..... Der måtte jeg lige trække på smilebåndet

Anmeld

10. juni 2012

Pige2009

Dot D skriver:

Mange tak, søde Der var også flere der gik mere end én gang, hi hi... Der var én der brugte undskyldningen: Der var ikke smag i det første stykke..... Der måtte jeg lige trække på smilebåndet

Herligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.