astmatisk bronkitis

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

336 visninger
4 svar
0 synes godt om
10. juni 2012

jinx

hej piger på baby.dk

Jeg har brug for at høre nogle gode solstråler om astmatisk bronkitis.

Min søn på 2 har astmatisk bronkitis på andet år, jeg syntes det er hårdt og have et barn som ikke kan sove om natten i de slemme perioder, man står bare og kigger på når han er ved at hoste sine lunger op selvom jeg giver ham medicin og går til læge kontrol.

Men slemmest er det for ham som stadig ikke forstår sin situation.

Er der nogen som har børn som har haft astmatisk bronkitis men er vokset fra det. (er nervøs for at han ikke vokser fra det og det udvikler sig til kronisk astma)

Er der mere jeg kan gøre, giver medicin, skifter sengetøj ofte, lufter rigtigt godt ud, (vi har ikke dyr) og ingen rygning.

Hvorfor har min dejlige dreng fået astmatisk bronkitis, jeg har aldrig røget undgår passiv rygning, han var ikke undervægtig da han blev født og han blev heller ikke født for tidligt, Vores læge ved ikke hvorfor han har fået det..

Tager med kys hånd imod gode solstråle historier.. I need them

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2012

morbibi

jinx skriver:

hej piger på baby.dk

Min søn på 2 har astmatisk bronkitis på andet år, jeg syntes det er hårdt og have et barn som ikke kan sove om natten i de slemme perioder, man står bare og kigger på når han er ved at hoste sine lunger op selvom jeg giver ham medicin og går til læge kontrol.

Er der nogen som har børn som har haft astmatisk bronkitis men er vokset fra det. (er nervøs for at han ikke vokser fra det og det udvikler sig til kronisk astma)

Er der mere jeg kan gøre, giver medicin, skifter sengetøj ofte, lufter rigtigt godt ud, (vi har ikke dyr) og ingen rygning.

Hvorfor har min dejlige dreng fået astmatisk bronkitis, jeg har aldrig røget undgår passiv rygning, han var ikke undervægtig da han blev født og han blev heller ikke født for tidligt, Vores læge ved ikke hvorfor han har fået det..

6 af mine børn havde atsmatisk brokitis og er alle vokset fra det værste. Den ene af mine have en grim astma fra fødslen og det er først blevet bedre efter han blev 8½ år
Mine børn reagerede mest på røg og fugtigt vejr og støv. Så hvis din søn reagere på fugtigt vejr, så pas på med udluftningen, for du lukker bare futen ind

Anmeld

10. juni 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vores datter gik det konstateret det, da hun var 6 mdr. Hun fyldte 3 år i marts og hun fik stort ikke sin maske i vinters, så jeg håber, at hun er vokset fra det. Hun fik det når det regnede og var fugtigt i vejret.

Håber også at din søn vokser fra det.

Anmeld

10. juni 2012

Fam. Madsen

jinx skriver:

hej piger på baby.dk

begge mine drenge har / har haft astmatisk bronkitis. vi har astma i min familie min far og min søster har det og tror det er der for mine drenge har det. 

det skal dog siges at min søn på 4 er vokset fra det. han har ikke haft nogen problemer siden han blev 3 år

det lille på 10 mdr. har det værst når det er fugtig i vejert og når han er slemt snottet. 

Anmeld

10. juni 2012

jinx

Tak for nogle dejlige svar. det var lige noget jeg havde brug efter en hård weekend 

håber bare snart vejret bliver rigtigt godt. så det ikke er så slemt.

Skal nok tænke mere over det med at lufte ud da vejret er lumsk og godt kan være ret fugtigt da det påvirker ham når han bare bliver lidt snottet.

Men suger til mig med jeres svar og bliver glad for at høre at der stadig er håb for min og at jeres de små og at de lidt ældre er vokset fra det med tiden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.