Ondt i mor hjertet :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

796 visninger
7 svar
0 synes godt om
10. juni 2012

Anonym trådstarter

Hvor skær det bare i mit hjerte .. Var på vej ind i vores seng for at putte vores barn .. Hvor barnet smutter ned af sengen og jeg når ikke at gribe barnet  Barnet græd lidt og jeg græd sådan nået må ikk ske.. Barnet fald i søvn efter 10min .. Barnet er 14mdr.. 

Mit mor hjerte græder. .. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2012

Koen.

Anonym skriver:

Hvor skær det bare i mit hjerte .. Var på vej ind i vores seng for at putte vores barn .. Hvor barnet smutter ned af sengen og jeg når ikke at gribe barnet  Barnet græd lidt og jeg græd sådan nået må ikk ske.. Barnet fald i søvn efter 10min .. Barnet er 14mdr.. 

Mit mor hjerte græder. .. 

Ved du hvad, det er altså hvad der sker Man har det elendigt, men trøst dig med at de små hurtigt er oppe igen! Håber i begge er ok trods alt

knus tanja hvis datter røg ned af puslebordet da hun ikke var særlig gammel

Anmeld

10. juni 2012

Mist

Jeg kender din følelse.. Men du må ikke bedrejde dig selv.. Den slags sker.. Uanset hvor gammel barnet er.. Har selv 3 børn, og før eller siden er en af dem kommer til skade.. 

Min mellemste datter har haft brækket sit håndled fordi hun faldt fra en gynge og inden hendes far nåede og gribe hende var det forsent.. Det er hvad der sker. 

Ja ens hjerte bløder og græder, det eneste vi kan gøre når den slags ting sker.. Er og være der for vores børn og sige alt nok skal blive godt igen..

Sender en krammer til dig  

Anmeld

10. juni 2012

MorDk

Kender det godt, men det er jo hvad der kan ske. Heldigvis holder de små pus til mere end man liiige regner med. Jeg har haft ondt i mit moderhjerte x mange... Min dreng er 20 mdr.

Kram til dig

Anmeld

10. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Det kan ske! Ikke plag dig selv med det. Er sikker på, at der er mange flere end dig der har prøvet dig.

Anmeld

10. juni 2012

S.Maria

Det kan ske og du er ikke den eneste det sker for. Har følt mig som en dårlig mor her til aften, da min datter faldt ned fra vores lave tv-bord som hun var kravlet op på. Jeg ville tage hende ned efter jeg havde fundet noget musik vi skulle danse til, men hun nået ned før jeg fik det gjort og slår hovedet direkte ned i en flise som vi har stående under min kærestes monster højtalere. Hun fik en ordenlig bule og har fået en steg i panden. Puhaa den første rigtige skramme er altid værst tror jeg. 

Anmeld

10. juni 2012

Mother-love

Kender udmærket din følelse. Isabella er begyndt at gå rundt ved ting nu og inden for den sidste uge har hn fået sammenlagt 4 eller 5 blåmærker i panden. Og det skær også i mit hjerte. Menvi kan jo ikke gøre ret meget ved det. Og du skal huske at børn ikke slår sig på samme måde som vi voksne gør. For deres knogler, led og kranie er meget mere gummiagtig og blødt. Så derfor slår de sig ikke ligeså meget som vi ville gøre.
Men jo det gør rigtig ondt i ens hjerte.
Jeg har også flere gange overvejet at få fat i en ishockyhjelm til isabella hahahahaha for det er sgu så synd for hende. Hun havde også længe haft et øjenbryn der var dobbel str. Af det andet fordi hun blev ved med at slå sig det samme sted. Og hun havde simpelthen så ondt til sidst at jeg ringede og snakkede med lægen om om der kunne være sket noget siden det var så hævet. Men det var bareen bule sagde hun.

Anmeld

11. juni 2012

Anonym trådstarter

Hvor er i alle sammen dejlige !!! Lige det man har brug for at høre fir ikk at føle sig alene ( forstå mig ret)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.