Mandeaften

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.609 visninger
6 svar
0 synes godt om
10. juni 2012

Gravid2012

Hej alle sammen ...

Jeg syntes min mand har fortjent en mandeaften, og da jeg skal foede dagen foer hans foedselsdag, saa kan han ikke faa en foedselsdagsfest... Saa taenkte at jeg ville lave en mandeaften for ham en maaned foer hans rigtige foedselsdag. En surprise party...

Hvad har i af ideer ?

Hvad skal man lave af mad eller noget billige at bestille faerdig maaske?

Skal man selv lade dem finde paa aktiviteter, eller skal jeg koebe nogen playstation spil eller noget i den stil....

hvor syntes i jeg skal lave det ? (jeg bor paa Kreta), saa kan vaelge imellem derhjemme, paa stranden, eller paa tagteressen....

ha en go soendag aften

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2012

Gravid2012

10. juni 2012

MortilElias2010

Sikke en sød tanke! 

Måske skal du lade den stå åben, alt efter hvad han og kammeraterne har lyst til den dag, men så lave en "overlevelsespakke" med øl, mad osv. de kan tage med sig måske grillmad hvis de vil på stranden 

Anmeld

10. juni 2012

Gravid2012

MortilElias2010 skriver:

Sikke en sød tanke! 

Måske skal du lade den stå åben, alt efter hvad han og kammeraterne har lyst til den dag, men så lave en "overlevelsespakke" med øl, mad osv. de kan tage med sig måske grillmad hvis de vil på stranden 

taak, syntes bare han arbejder saa hardt og har slet ikke tid til at se sin venner som han elsker at vaere sammen med...

Hvis det er paa stranden, syntes du saa jeg skal sige til gaesterne de skal tag badebukser paa?

go ide med overlevelsespakken tusind tak

Anmeld

10. juni 2012

MortilElias2010

Gravid2012 skriver:

taak, syntes bare han arbejder saa hardt og har slet ikke tid til at se sin venner som han elsker at vaere sammen med...

Hvis det er paa stranden, syntes du saa jeg skal sige til gaesterne de skal tag badebukser paa?

go ide med overlevelsespakken tusind tak

Tja, det må du nok hellere hvis han har lyst til det - så er de helgarderet  Ja hvis ikke det er lovligt at bade nøgen og de ikke er blufærdige - og ellers hvis du har råd til at finde det antal de kommer i badebukser så kunne de også ligge i "pakken"  

Di kan jo putte hvad som helst i den pakke, bare den er til at have med rundt - måske bliver de bare hjemme - måske tager de først på stranden og så hjem - så kunne du jo pakke spil deri eller lave tre pakker - et til hvert tema. Så kan de enten bruge det ene eller alle tre og skal ikke tænke på andet end ren hygge sammen  

Anmeld

10. juni 2012

Gravid2012

MortilElias2010 skriver:

Tja, det må du nok hellere hvis han har lyst til det - så er de helgarderet  Ja hvis ikke det er lovligt at bade nøgen og de ikke er blufærdige - og ellers hvis du har råd til at finde det antal de kommer i badebukser så kunne de også ligge i "pakken"  

Di kan jo putte hvad som helst i den pakke, bare den er til at have med rundt - måske bliver de bare hjemme - måske tager de først på stranden og så hjem - så kunne du jo pakke spil deri eller lave tre pakker - et til hvert tema. Så kan de enten bruge det ene eller alle tre og skal ikke tænke på andet end ren hygge sammen  

uhh det var nogle gode ideer... saa kan jeg komme igang med noget planlaegning nu....

Anmeld

10. juni 2012

MortilElias2010

Gravid2012 skriver:

uhh det var nogle gode ideer... saa kan jeg komme igang med noget planlaegning nu....

Uanset skal det nok blive godt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.