Hurtig hjælp - nem aftensmad med mørbrad

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

828 visninger
9 svar
0 synes godt om
10. juni 2012

LLN

Søger meget nem opskrift da jeg er snottet og har hovedpine. Har egentlig ikke lysten til at lave mad men et eller andet skal vi have.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2012

Mor-til-asta-09

LLN skriver:

Søger meget nem opskrift da jeg er snottet og har hovedpine. Har egentlig ikke lysten til at lave mad men et eller andet skal vi have.

bare skær mørbrad ud i bøffer, også kartofler i ovn.. Steg mødbrad ad, og put dem i ovnen.. så passer det hele sig selv, og du kan pleje dig selv.

Anmeld

10. juni 2012

LLN

Mor-til-asta-09 skriver:

bare skær mørbrad ud i bøffer, også kartofler i ovn.. Steg mødbrad ad, og put dem i ovnen.. så passer det hele sig selv, og du kan pleje dig selv.

Det tror jeg at jeg vil gøre - har du et forslag til sovs - ikke beanaise for det har vi lige fået.

Anmeld

10. juni 2012

La´chrissen

LLN skriver:

Skær den i bøffer, læg dem i et fad med grønsager og enten dåsetomat eller fløde. Og med ris, bulgur eller ovn kartofler til god bedring.

Anmeld

10. juni 2012

Peanut

Mørbradgryde evt: 

http://www.dk-kogebogen.dk/opskrifter/visopskrift.php?id=31806

Man kan sagtens kommer cocktailpølser, bacon, champignon i også. Kun fantasien sætter grænser 

Men denne er simpel og hurtig at lave. Og du får sovsen med i opskriften. 

Anmeld

10. juni 2012

Fenja09

Fyld den med flødeost og evt. rød peber, tilbehør: bagekartofler og grøntsager. Lav evt en dressing til eller nøjes med smør. Hvis man putter lidt af flødeosten og peberet i fadet så kan man bruge det til sovs. Helt enkelt og kræver ikke meget.

God bedring!

/Fenja

Anmeld

10. juni 2012

LLN

La´chrissen skriver:

Skær den i bøffer, læg dem i et fad med grønsager og enten dåsetomat eller fløde. Og med ris, bulgur eller ovn kartofler til god bedring.

Hej

Det blev en variation af din og de andre der blev lavet i samarbejde. Jeg ordnede mørbraden og manden stegte bøfferne og så med noget bacon, porre, tomat og fløde. Tilbehør blev kartofler i ovnen.

Anmeld

10. juni 2012

La´chrissen

LLN skriver:

Hej

Det blev en variation af din og de andre der blev lavet i samarbejde. Jeg ordnede mørbraden og manden stegte bøfferne og så med noget bacon, porre, tomat og fløde. Tilbehør blev kartofler i ovnen.

Mmm lyder lækkert her står den på flæskesteg og ovn kartofler.

Anmeld

10. juni 2012

ønskebørn74

La´chrissen skriver:

Mmm lyder lækkert her står den på flæskesteg og ovn kartofler.

mmmmm... det er lige hvad jeg havde lyst til og ikke havde i huset..

Anmeld

10. juni 2012

La´chrissen

ønskebarn74 skriver:

mmmmm... det er lige hvad jeg havde lyst til og ikke havde i huset..

Det smagte også godt hvis du er hurtig kan du få rester. Hihi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.