Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja sagen er den , at min mand og jeg har 2 dejlige piger, og den yngste er snart 3 år, men hold op hvor er jeg SKRUK, jeg vil så gerne have en lille baby mere Men min mand vil ikke have flere, jeg kan overhovedet ikke overtale ham ( Han har også en dejlig datter fra et andet forhold) Så jeg må finde mig i at jeg ikke får flere børn, øv øv Jeg vil ikke noget med det her andet end jeg trængte til at komme af med det, da jeg ikke har nogen at snakke med Tak til jer der læste med
Knus
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Ja sagen er den , at min mand og jeg har 2 dejlige piger, og den yngste er snart 3 år, men hold op hvor er jeg SKRUK, jeg vil så gerne have en lille baby mere Men min mand vil ikke have flere, jeg kan overhovedet ikke overtale ham ( Han har også en dejlig datter fra et andet forhold) Så jeg må finde mig i at jeg ikke får flere børn, øv øv Jeg vil ikke noget med det her andet end jeg trængte til at komme af med det, da jeg ikke har nogen at snakke med Tak til jer der læste med Knus
Men man kan godt se det fra hans side, ik? 4 børn er også en del, hvis det kom dertil..
Men håber du får tankerne på noget andet
Miss-86 skriver: Men man kan godt se det fra hans side, ik? 4 børn er også en del, hvis det kom dertil.. Men håber du får tankerne på noget andet
Hejsa Jo det kan jeg sagtens, men han er kun 39 og hans ældste datter er 20 år og vores 2 piger er henholdsvis 13 år og 2 år jeg føler mig bare ikke parat til at sige det er slut med at få børn ( jeg er "kun" 33 år) og så er jeg helt vildt skruk Men jeg accepterer hans valg, selvom det er svært Og jeg elsker ham af hele mit
Anonym skriver: Hejsa Jo det kan jeg sagtens, men han er kun 39 og hans ældste datter er 20 år og vores 2 piger er henholdsvis 13 år og 2 år jeg føler mig bare ikke parat til at sige det er slut med at få børn ( jeg er "kun" 33 år) og så er jeg helt vildt skruk Men jeg accepterer hans valg, selvom det er svært Og jeg elsker ham af hele mit Knus
Årh, ja så kan jeg godt se det, hvis nogle af børnene er så store og han selv ikke er helt ung mere.. Måske det er det også
Miss-86 skriver: Årh, ja så kan jeg godt se det, hvis nogle af børnene er så store og han selv ikke er helt ung mere.. Måske det er det også
Ja Men jeg elsker ham og er lykkelig for de 2 børn vi har sammen Og jeg ved det er vigtigt at respektere hans valg
Anonym skriver: Ja Men jeg elsker ham og er lykkelig for de 2 børn vi har sammen Og jeg ved det er vigtigt at respektere hans valg
Det er godt I har jo også 2 dejlige børn sammen, som du skriver
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128