Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
mth1987 skriver: JJeHej derude jeg ville høre der var nogle der kender en der kan sætte hår. Jeg skal giftes til august og ville jo gerne have sat håret fint. Jeg har undersøgt frisører men det er lidt for dyrt syntes jeg. Brylluppet skal foregå i kbh
JJeHej derude jeg ville høre der var nogle der kender en der kan sætte hår. Jeg skal giftes til august og ville jo gerne have sat håret fint. Jeg har undersøgt frisører men det er lidt for dyrt syntes jeg. Brylluppet skal foregå i kbh
La´chrissen skriver:Jeg bor ikke på sjælland mere, ellers kunne jeg da godt. Men opper den lige for dig ;-)
Anjamichell skriver:Det kan jeg men bor i Odsherred.... Hørve.... 18 km fra Holbæk modsat Kbh
mth1987 skriver: Hej derude jeg ville høre der var nogle der kender en der kan sætte hår. Jeg skal giftes til august og ville jo gerne have sat håret fint. Jeg har undersøgt frisører men det er lidt for dyrt syntes jeg. Brylluppet skal foregå i kbh
Hej derude jeg ville høre der var nogle der kender en der kan sætte hår. Jeg skal giftes til august og ville jo gerne have sat håret fint. Jeg har undersøgt frisører men det er lidt for dyrt syntes jeg. Brylluppet skal foregå i kbh
min søster kan. hun bor på vesterbro. men skal lige høre hende ad. hvornår skulle det evt. være?
mor:) skriver: min søster kan. hun bor på vesterbro. men skal lige høre hende ad. hvornår skulle det evt. være?
mth1987 skriver:Det nok lidt meget at køre 10 km tur retur for at få sat hår desværre. Ærgerligt du ikk bor tættere på
mth1987 skriver: Det er den 4/8 og hvor meget hun evt sku ha for det
Det er den 4/8 og hvor meget hun evt sku ha for det
oki. skriver når hun har svaret
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128