ulækkert spørgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

961 visninger
16 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
10. juni 2012

Anonym trådstarter

ja det er nok meget ulækkert det her men det er noget der går mig på og som jeg har tænkt over kort godt nok men har tænkt over hvad fandet det kan være.

det starter med at den 12 April får jeg sat kobberspiral op og jeg bløder lige efter, jeg bløder så i rigtig lang tid, næsten 2 måneder, eller bløder stadig.

men ringer så til lægen som tjekker om den sidder som den skal, og det gør den i følge hende, hun sender mig dog videre til gyn for lige at tjekke der også, han scanner og den sidder som den skal så de forstår ikke hvorfor jeg bløder.

han udskriver så Provea til mig som jeg skal ta 10 dage hvor jeg ikke ville bløde og så holde pause i 15 dage og så bløde i det stykke tid.

nåede så kun at tage dem i 6 dage og så begyndte jeg at bløde igen, og det var ligesom en mens, så nu er jeg stoppet på pillerne og er fast besluttet på jeg ikke vil ha den spiral men noget andet.

nå men sagen er så den at jeg har jo så blødt nu, og lige før da jeg var på toilet, var det klumper og slim agtigt det der kom ud. og føler også det bare fosser ud af mig når det det er.

og det er altså gele agtige klumber der kommer ud kunne jeg se, faste men også lidt bløde agtig.

ja undskyld den beskivelse. men hva kan det være?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2012

Ditte-3

jeg har ik rigtig nogen ide om hvad det kan være men vil lige få den op igen så der moske er nogle der kan fortelle dig det, håber du får nogle svar

Anmeld

10. juni 2012

Pige2009

Ditte-3 skriver:

jeg har ik rigtig nogen ide om hvad det kan være men vil lige få den op igen så der moske er nogle der kan fortelle dig det, håber du får nogle svar

Helt enig - det lyder som om, der er noget, der ikke er som det skal være

Anmeld

10. juni 2012

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Helt enig - det lyder som om, der er noget, der ikke er som det skal være

også derfor jeg spørg for syntes ikke selv det virker normalt.

har så oven i det også ondt i maven nu.

Anmeld

10. juni 2012

Anonym trådstarter

Ditte-3 skriver:

mange tak. håber der nogen der kan fortælle hvad det evt kan være.

Anmeld

10. juni 2012

Anonym trådstarter

slet ingen der kan hjælpe her?

Anmeld

10. juni 2012

Berta

Hej

Det lyder da rigtig træls. Den spiral skal vist bare ud. Ring til lægen i morgen tidlig og sig at du vil have den ud hurtigst muligt.

Lugter det grimt? Underlivsbetændelse? Hvis du får meget ondt i maven eller får feber ville jeg nok ringe til vagtlægen i dag.

/Berta

Anmeld

10. juni 2012

Pige2009

Anonym skriver:

også derfor jeg spørg for syntes ikke selv det virker normalt.

har så oven i det også ondt i maven nu.

Hvis det fortsætter, må du gå til lægen igen og insistere på at blive undersøgt mere grundigt

Anmeld

10. juni 2012

Anonym trådstarter

Berta skriver:

Hej

Det lyder da rigtig træls. Den spiral skal vist bare ud. Ring til lægen i morgen tidlig og sig at du vil have den ud hurtigst muligt.

Lugter det grimt? Underlivsbetændelse? Hvis du får meget ondt i maven eller får feber ville jeg nok ringe til vagtlægen i dag.

/Berta

regner også med ringe til min læge imorgen med det. for magter bare ikke at skal bløde sådan hele tiden pga af den så kan jeg lige så godt få noget andet prævention.

syntes ikke det lugter. men skal nok ringe hvis jeg får feber også.

Anmeld

10. juni 2012

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Hvis det fortsætter, må du gå til lægen igen og insistere på at blive undersøgt mere grundigt

regner med at ringe til lægen imorgen og sige det som det er.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.