Cupcakes i lange baner

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2012

JulieE

Mom In The Making skriver:

Ja, ige præcis.

Ja... Jeg synes det er rart, at lave sådan nogle småprojekter en periode. Og ungerne er vilde med kagerne 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2012

StineL

JulieE skriver:

Det håber jeg... Men schyyyy.... Ungerne ved ikke noget om det endnu 

Det tænkte jeg nok. Har med vilje heller ikke vist dem billederne

Anmeld

10. juni 2012

StineL

JulieE skriver:

Det håber jeg... Men schyyyy.... Ungerne ved ikke noget om det endnu 

Anmeld

10. juni 2012

Pige2009

JulieE skriver:

Tak 

Velbekomme

Anmeld

10. juni 2012

JulieE

StineL skriver:

Super   Mangler nemlig at lave et par slags kager mere inden de kommer med 

Anmeld

10. juni 2012

MomInTheMaking

JulieE skriver:

Ja... Jeg synes det er rart, at lave sådan nogle småprojekter en periode. Og ungerne er vilde med kagerne 

Jeg hækler egentlig mest små ting. for jeg har ikke tålmodigheden til store projekter som tæpper osv. så nu har jeg lavet en ordning hvor at jeg lige laver f.eks. en firkant i ny og næ.. så en skønne dag, har jeg måske nok til et tæppe.

Og så har jeg kastet mig ud i en laaaaaang slange som skal bruges til "sengerand", men kan godt mærke at det kommer til at tage tid og tålmodighed.

Anmeld

10. juni 2012

JulieE

Mom In The Making skriver:

Jeg hækler egentlig mest små ting. for jeg har ikke tålmodigheden til store projekter som tæpper osv. så nu har jeg lavet en ordning hvor at jeg lige laver f.eks. en firkant i ny og næ.. så en skønne dag, har jeg måske nok til et tæppe.

Og så har jeg kastet mig ud i en laaaaaang slange som skal bruges til "sengerand", men kan godt mærke at det kommer til at tage tid og tålmodighed.

Jeg kan godt lide at veksle lidt... Jeg har lige brugt rigtig langt tid på at hækle et tæppe til min datter. Så nu skal det lige være små projekter et stykke tid. På et tidspunkt, vil jeg gerne hækle et sengetæppe. Men altså der går lige lidt tid inden jeg skal til det  Først skal der lidt mere lege på nålen 

Anmeld

10. juli 2012

Nettemor

Hey denne tråd havde jeg da fuldstændig overset! Hvor er de bare fine! Hvad sagde børnene til det?

Anmeld

10. juli 2012

JulieE

Nettemor skriver:

Hey denne tråd havde jeg da fuldstændig overset! Hvor er de bare fine! Hvad sagde børnene til det?

Tak søde! De var et kæmpe hit hos ungerne, både egne og dehos børnehaven  Endte med faktisk med at min chef kom og spurgte om jeg ikke ville lave nogen til hendes børnebørn 

Anmeld

10. juli 2012

Nettemor

JulieE skriver:

Tak søde! De var et kæmpe hit hos ungerne, både egne og dehos børnehaven  Endte med faktisk med at min chef kom og spurgte om jeg ikke ville lave nogen til hendes børnebørn 

Nåh var det hende du var ved at lave en masse til på et tidspunkt? Dejligt når de bliver glade de børn..

Jeg skal egentlig også have lagt en billed ind af nogle bamser jeg lavede til Bassens dagpleje..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.