Hvor længe foran computeren når man er 11 år??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

705 visninger
10 svar
0 synes godt om
10. juni 2012

anjamichell@gmail.com

Hvad synes I som forældre??

Hvor længe er det i orden man sidder foran computeren når man er 11 år??
Hverdage og weekender....
Hmm.... Jeg er i tvivl så jeg vil gerne høre jeres meninger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2012

Plysbjørnen

Anjamichell skriver:

Jeg vil sige højst 1,5 time til hverdag... I weekenden måske 2 timer...

Men aner ikke om det er realistisk... Jeg ville i hvert fald stille kram om at der var lavet lektier før h*n fik lov til at side ved computeren...

Anmeld

10. juni 2012

Lone Jakobsen

her hedder det 30 min om dagen, men det er så plus den tid de må bruge på deres nintendo.

i weekender og ved sygdom kan de godt få længere tid.

Anmeld

10. juni 2012

Mum33

30 min om dagen. Ca 2 i weekenden. Men også afhængig af andre ting. Her tændes fjernsyn og com ikke hvis det er "ude vejr "

Anmeld

10. juni 2012

come2

Anjamichell skriver:

Jeg vil sige en time i hverdagen og måske 2 timer i weekenden

Anmeld

10. juni 2012

kristinaS

Anjamichell skriver:

Her tæller vi ikke, har heldigvis også tumle børn, der elsker udeleg især fodbold, men de kan da også hænge længe ved computer eller tv serier. Hvis de var asociale og havde et vægtproblem ville jeg klart se anderledes på det. Men jeg forstår egentlig godt at de kan have brug for at koble af, man kan kun forestille sig hvilken dag de har med råben og larm og man skal være på 100% i timer og frikvarter og sfo/klub, fritidsaktiviteter.

Anmeld

10. juni 2012

MikeyMike & Mor

Anjamichell skriver:

11 år.. Vil jeg sige 2 timer om UGEN.

Når man er så ung synes jeg man skal udenfor og lave aktiviteter, eller finde andre ting at give sig til end at stirre ind i en firkantet skærm. 

Anmeld

10. juni 2012

wamse

Jeg har ikke sat tider på ved mine drenge. Min oplevelse er, at det er en periode, hvor de spiller meget, og så er der andre ting, der bliver spændende

Jeg oplever ikke at det har en skadende effekt, at få lov til at spille, de fordyber sig ligesom vi andre gør med andre ting. Mine drenge har sunde vaner, og jeg har aldrig set det som et problem, at de har fået lov til selv at regulere, hvor meget de har spillet

Anmeld

10. juni 2012

trunte24

wamse skriver:

Jeg har ikke sat tider på ved mine drenge. Min oplevelse er, at det er en periode, hvor de spiller meget, og så er der andre ting, der bliver spændende

Jeg oplever ikke at det har en skadende effekt, at få lov til at spille, de fordyber sig ligesom vi andre gør med andre ting. Mine drenge har sunde vaner, og jeg har aldrig set det som et problem, at de har fået lov til selv at regulere, hvor meget de har spillet

Anmeld

10. juni 2012

Pige2009

wamse skriver:

Helt enig. Tror også det er svært at sætte tid på. Men Hos nogen, er det bare nødvendigt. Min fætters knægt er 8 år og spiller virkelig meget...

Hvis jeg skulle sætte tid på, ville jeg sige 1 time hverdag og 2-3 timer weekend afhængig af vejret. Måske ændrer jeg holdning, når Laura bliver større det er jo nøjagtig samme problematik som med fjernsynet...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.