Rejse til Thailand

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

342 visninger
7 svar
0 synes godt om
10. juni 2012

PernilleogLouis

Har besluttet at min søn (5 år) og jeg skal en tur til Thailand til vinter. Far kan nok ikke få ferie så han må blive hjemme

Jeg vil gerne bare bestille fly og hotel sammen hos et eller andet rejseselskab - kan nogen anbefale et sted?? Det vigtigste er at det er børnevenligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2012

BellaCiinea

kicha skriver:

Har besluttet at min søn (5 år) og jeg skal en tur til Thailand til vinter. Far kan nok ikke få ferie så han må blive hjemme

Jeg vil gerne bare bestille fly og hotel sammen hos et eller andet rejseselskab - kan nogen anbefale et sted?? Det vigtigste er at det er børnevenligt

Tænker at i skal til Phuket. Der tog min veninde og hendes familie altid til

Anmeld

10. juni 2012

BellaCiinea

kicha skriver:

http://www.startour.dk/rejse/thailand/phuket/karon -beach/blue-star-centara-karon-tropicale-resort/?s eason=vinter-12-13

Fandt lige et fint sted

Anmeld

10. juni 2012

tarkoflen

Da jeg var i Thailand bestilte vi fly og hotel igennem Jysk Rejsebureau og de var super søde, så måske du skulle prøve at kontakte dem jeg ved ikke om de har børnevenlige ture, men mon ikke... Vi fløj fra Hamburg og sparede en del på det, men det kommer selvfølgelig an på, hvor i landet du bor

Ellers tror jeg faktisk også at startours og flere af de almindelige charterbureauer har rejser derned!

Åhh hvor er jeg misundelig, rigtig god tur

Anmeld

10. juni 2012

PernilleogLouis

IsabellaCiinea skriver:

http://www.startour.dk/rejse/thailand/phuket/karon -beach/blue-star-centara-karon-tropicale-resort/?s eason=vinter-12-13

Fandt lige et fint sted

Tak for linket Ser rigtig godt ud så den vil jeg overveje

Anmeld

10. juni 2012

PernilleogLouis

tarkoflen skriver:

Da jeg var i Thailand bestilte vi fly og hotel igennem Jysk Rejsebureau og de var super søde, så måske du skulle prøve at kontakte dem jeg ved ikke om de har børnevenlige ture, men mon ikke... Vi fløj fra Hamburg og sparede en del på det, men det kommer selvfølgelig an på, hvor i landet du bor

Ellers tror jeg faktisk også at startours og flere af de almindelige charterbureauer har rejser derned!

Åhh hvor er jeg misundelig, rigtig god tur

Tusind tak - glæder mig også rigtig meget

Anmeld

10. juni 2012

BellaCiinea

kicha skriver:

Tak for linket Ser rigtig godt ud så den vil jeg overveje

Det var så lidt =)

Jah sys også det ser vildt lækkert ud

Anmeld

10. juni 2012

DitteMarie

Hua hin er super lækkert, pænt og børnevenligt  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.