æl positiv men nu negativ? why? :s

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2012

Anonym trådstarter

come2 skriver:

den 5 maj er fra sidste måned. Jeg havde sidst Æl den 1 juni og tester den 15 juni.

vis du så tester positiv der hvor langt er du så henne? 

jeg tænker lidt : jeg havde jo sidste mens d 11 maj men det passer jo slet ikke med æl beregner eller noget? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2012

come2

Anonym skriver:

vis du så tester positiv der hvor langt er du så henne? 

jeg tænker lidt : jeg havde jo sidste mens d 11 maj men det passer jo slet ikke med æl beregner eller noget? 

Hvis din cyklus er uregelmæssig, kan du jo heller ikke regne på hvornår du skal have ÆL.

jeg har en regelmæssig cyklus og jeg ved lige præcis inden for hvilke dage min kommer.

Der vil jeg ca. være 4+2

Anmeld

9. juni 2012

Anonym trådstarter

come2 skriver:

Hvis din cyklus er uregelmæssig, kan du jo heller ikke regne på hvornår du skal have ÆL.

jeg har en regelmæssig cyklus og jeg ved lige præcis inden for hvilke dage min kommer.

Der vil jeg ca. være 4+2

nej 

MEN efter den klat kom ud igår da jeg var på vej i bad prøvede jeg og teste om aftenen og den så sådan her ud 

Anmeld

9. juni 2012

come2

Anonym skriver:

nej 

MEN efter den klat kom ud igår da jeg var på vej i bad prøvede jeg og teste om aftenen og den så sådan her ud 

Kan ikke lige se noget billed

Anmeld

9. juni 2012

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

nej 

billede

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. juni 2012

come2

Anonym skriver:

billede

Jamen du havde ÆL så

Anmeld

10. juni 2012

Anonym trådstarter

come2 skriver:

Jamen du havde ÆL så

Ja . men hvordan kan det så være det slet ikke passer vis jeg prøver og lave sådan en æl beregner på nettet? 

fra den dag jeg sidst blødte?:s

det undre jeg mig lidt over

Anmeld

10. juni 2012

come2

Anonym skriver:

Ja . men hvordan kan det så være det slet ikke passer vis jeg prøver og lave sådan en æl beregner på nettet? 

fra den dag jeg sidst blødte?:s

det undre jeg mig lidt over

Hvis du har en uregelmæssig mens, kommer ÆL jo på forskellige tidspunkter fordi din cyklus længde er forskellig.

Anmeld

10. juni 2012

Anonym trådstarter

come2 skriver:

Hvis du har en uregelmæssig mens, kommer ÆL jo på forskellige tidspunkter fordi din cyklus længde er forskellig.

ja okay .. 

- men hvad så vis jeg nu blir gravid, så skal lægen jo bruge den sidtse dag i mens, men det passer jo slet ikke med termin så? 

Anmeld

10. juni 2012

come2

Anonym skriver:

ja okay .. 

- men hvad så vis jeg nu blir gravid, så skal lægen jo bruge den sidtse dag i mens, men det passer jo slet ikke med termin så? 

De kan jo se på scanninger hvor langt man ca. er henne.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.