hvem ligner jeres barn? mor eller far

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.085 visninger
11 svar
0 synes godt om
9. juni 2012

jlp90

Hej.
Vi var nede ved svigerforældrene og der kiggede vi på gamle billeder fra da min mand var to altså samme alder som vores datter. Lærke peger på et billede og siger det er lærke og hun har ret i at det kunne det ligeså godt have været for de ligner hinanden helt vildt. Hvem ligner jeres børn?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Thea ligner sin far! Hun har flere gange også troet at billeder af min kærste, var af hende selv. De har de samme øjene og ansigs form, lille kløft i hagen osv. Dog har hun rigtig meget af min mimik, så hun er en sjov lille blanding! Vh stine

Anmeld

9. juni 2012

Pige2009

Laura ligner meget mig, som barn, men jeg synes alligevel, hun er en god blanding af os begge

Anmeld

9. juni 2012

Bshizzle

Der er virkelig ingen tvivl om at begge mine børn ligner deres Far ! 

Anmeld

9. juni 2012

Nettemor

Sebastian ligner meget mig.Rigtig meget. Eller dvs han ligner min far og min bror! Helt vildt. Baby billeder af min bror kunne være billeder af Bassen. Dog bliver han mere og mere 'sin egen'

Han har self også noget fra sin far men det er ikke meget... Men tilgengæld meget hans sind....

Anmeld

9. juni 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Vores søn ligner sin far og vores datter ligner sin fars søster. Surt, de har intet fra min side af

Anmeld

9. juni 2012

jlp90

jeg syntes også godt at lærke kunne ligne mig bare lidt men nej. Jeg har endda oplevet at folk har kigget på mig også på lærke og tilbage igen og set ud som om de tænker hvor har hun kidnappet det barn

Anmeld

9. juni 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Det er underligt, men det kan faktisk ændre sig fuldstændigt. Vores datter på 18 er en meget smuk udgave af mig, og vores mellemste søn lignede hende - og mig - meget i mange år, mens den yngste lignede min mand enormt. Nu ligner den mellemste - 14 år - min mand, og den yngste på 13 har fået flere træk fra min side af familien. 

Den mellemste er absolut fars dreng, og jeg tror, han har "overtaget" en masse af hans ansigtsudtryk, gestik osv. Den yngste er "min" dreng, og måske er det samme tilfældet for ham? 

Anmeld

9. juni 2012

Plysbjørnen

jlp90 skriver:

Hej.
Vi var nede ved svigerforældrene og der kiggede vi på gamle billeder fra da min mand var to altså samme alder som vores datter. Lærke peger på et billede og siger det er lærke og hun har ret i at det kunne det ligeså godt have været for de ligner hinanden helt vildt. Hvem ligner jeres børn?

De er deres halvsøskende op af dage så det må vel være deres far de har det fra... selv om ingen af dem ligner ham

Anmeld

9. juni 2012

jlp90

Mor og meget mere skriver:

Det er underligt, men det kan faktisk ændre sig fuldstændigt. Vores datter på 18 er en meget smuk udgave af mig, og vores mellemste søn lignede hende - og mig - meget i mange år, mens den yngste lignede min mand enormt. Nu ligner den mellemste - 14 år - min mand, og den yngste på 13 har fået flere træk fra min side af familien. 

Den mellemste er absolut fars dreng, og jeg tror, han har "overtaget" en masse af hans ansigtsudtryk, gestik osv. Den yngste er "min" dreng, og måske er det samme tilfældet for ham? 

Jeg vil faktisk gå så langt som at sige hun er en tro kopi af sin far, men det kan da være det ændre sig. Underligt at det kan skifte så meget hvem børnene ligner.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.