Fodtøj: Hunter Gummistøvler str 38

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.340 visninger
1 svar
0 synes godt om
9. juni 2012

Isabella_mor

hej damerne... jeg troede jo jeg var rigtig smart at købe gummistøvler og være total klar til festival og våde dage.. så jeg købte mig nogle lækre hunter gummistøvler... MEN..!!! min ene fod er større end den anden.. og det kan mærkes i form af vabler og øm fod.. jeg bruger normalt str 38 i fodtøj. og jeg skulle nok have købt et par i str 39.. men jeg kan jo altid være bagklog..

jeg købte dem billigt og sælger dem igen billigt, de er kun gået i en gang og resten af tiden har jeg forsøgt at gå dem til indendøre uden held.. jeg kan simpelthen ikke passe dem  så jeg bliver nødt til at sælge dem for at få råd til at købe nogle nye... 

eller hvis der er en af jer derude der måske har købt en størrelse 39 og de er for store og ønsker en mindre størrelse så bytter jeg gerne...

sælges for 400... prisen er EXCL forsendelse... 

de kan også afhentes i Kbh... 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2012

Isabella_mor

jeg er blevet gjort opmærksom på at gummistøvlerne ikke er ægte hunter, der er sket en fejl i butikken hvor jeg har købt dem. så derfor har jeg snakket med en fra butikskæden og jeg får mine penge retur. eller nogle nye... 

så jeg kan ikke sælge disse alligevel... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.