Så kravler han endelig :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

478 visninger
8 svar
0 synes godt om
9. juni 2012

onlyme

YessYessYess !

Som overskriften lyder, så er min skønne søn begyndt at kravle,.! Så skønt så skønt, han bliver 11 mdr her den 20 og vi har gået og været lidt utålmodige, han har over de sidste 2 dag møvet sig lidt frem ved at bruge hænderne og trække sig, så her for 2 timers tid siden, lå vi på gulvet og legede, min tlf ligger så lidt foran min søn fordi jeg ventede et vigtigt kald så den skulle lige være i rækkevide, så bum, sætter han numsen i vejret og knæerne op under den, og først den ene fod også den anden,. Lige siden har han suset rundt på gulvet, og var godt puttetræt da jeg lige lagde ham,.
Åh det er bare så skønt,.
Op - Kravle - Kravler helt vildt,.!

Utroligt det gik så hurtigt fra han møvede sig frem,. Helt stolt over min lille dreng

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2012

Clisolka

onlyme skriver:

YessYessYess !

Som overskriften lyder, så er min skønne søn begyndt at kravle,.! Så skønt så skønt, han bliver 11 mdr her den 20 og vi har gået og været lidt utålmodige, han har over de sidste 2 dag møvet sig lidt frem ved at bruge hænderne og trække sig, så her for 2 timers tid siden, lå vi på gulvet og legede, min tlf ligger så lidt foran min søn fordi jeg ventede et vigtigt kald så den skulle lige være i rækkevide, så bum, sætter han numsen i vejret og knæerne op under den, og først den ene fod også den anden,. Lige siden har han suset rundt på gulvet, og var godt puttetræt da jeg lige lagde ham,.

Utroligt det gik så hurtigt fra han møvede sig frem,. Helt stolt over min lille dreng

Hvor godt!!! Hvor er han dygtig - bare vent, nu går det hurtigt det hele 

Anmeld

9. juni 2012

HeidiØ

onlyme skriver:

YessYessYess !

Eeeeeej hvor skønt!!  .. Sejt det gik så stærkt..

William begyndte på møven hvor han trækker sig hamrende hurtigt frem med hænderne i sidste uge! Så her er det osse bare spørgsmål om tid!

Anmeld

9. juni 2012

onlyme

Babymor2010 skriver:

Hvor godt!!! Hvor er han dygtig - bare vent, nu går det hurtigt det hele 

Ja det er skønt,.
Han har været på faste ben de sidste 7 mdr hvor han bare står så stærkt og flot,. Så jeg tror ikke det varede længe før han går,. hans gå stol er hejst ned så han er nød til at løfte sig for at komme afsted, og den går han godt i, er kun balancen han skal have styr på,.!
Men det gør nu heller ikke noget jeg har termin 15 Juli, og da jeg blev gravid igen så hurtig var min første tanke det skal nok gå til den tid er bettemåsen begyndt at gå
Så nu må vi se om jeg får ret,.

Anmeld

9. juni 2012

onlyme

HeidiØ skriver:

Eeeeeej hvor skønt!!  .. Sejt det gik så stærkt..

William begyndte på møven hvor han trækker sig hamrende hurtigt frem med hænderne i sidste uge! Så her er det osse bare spørgsmål om tid!

Ja tiktak,.
Ligepludselig så er den der,. Jeg havde også fået den opfattelse af når han begyndte at møve sig ville der lige gå noget tid før han kravler rigtigt,. Men sådan blev det ikke

Anmeld

9. juni 2012

Clisolka

onlyme skriver:

Ja det er skønt,.
Han har været på faste ben de sidste 7 mdr hvor han bare står så stærkt og flot,. Så jeg tror ikke det varede længe før han går,. hans gå stol er hejst ned så han er nød til at løfte sig for at komme afsted, og den går han godt i, er kun balancen han skal have styr på,.!
Men det gør nu heller ikke noget jeg har termin 15 Juli, og da jeg blev gravid igen så hurtig var min første tanke det skal nok gå til den tid er bettemåsen begyndt at gå
Så nu må vi se om jeg får ret,.

Det skal i hvert fald nok komme inden længe  Isabella lærte at kravle da hun var 10 mrd - samtidigt stod hun op af alt. Da hun var omkring et år, så gik hun rundt med os i hænderne - til nytår slap hun helt, da var hun 13 mrd  Det bliver sjovt at se om han går når baby kommer 

Anmeld

9. juni 2012

Mettefpigen

Ajj hvor skønt :-) han er også ligesom min basse, se vil hellere end kravle :-)

Anmeld

9. juni 2012

onlyme

Babymor2010 skriver:

Det skal i hvert fald nok komme inden længe  Isabella lærte at kravle da hun var 10 mrd - samtidigt stod hun op af alt. Da hun var omkring et år, så gik hun rundt med os i hænderne - til nytår slap hun helt, da var hun 13 mrd  Det bliver sjovt at se om han går når baby kommer 

Det kunne være super hvis han gør
´dejlig godt nytår du fik

Anmeld

9. juni 2012

Kløver

Hvor dejligt og stort
kæmpe tillykke
De bliver så dejligt trætte på en anden måde, når de kan bevæge sig rundt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.