hjælp min mand fylder rundt ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2012

Peanut

Jeg havde arrangeret en surprise fest for den nærmeste familie 

Han blev meget overrasket, da han faktisk lige var på vej ud af døren for at hente en film han ville se (det var så ikke lige en del af planen! &nbsp Men puhha, ved ikke lige hvad jeg ville vælge.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2012

Lone Jakobsen

Maja88 skriver:

ja kunne jeg snildt.. vi kan da godt lave en aftale om et par danse hvis det er

åh det ku bare være pisse sjovt (undskyld mit sprog) har du selv noget musik, og kan du finde nogle numre som er lidt rolige så de andre gæster (selv i deres fine tøj) kan være med?

jeg skal selvfølgelig nok betale dig for det?

Anmeld

9. juni 2012

Maja88

hehe en knap så billig løsning kunne være Strisser Åse,, eller tupperware randi

Anmeld

9. juni 2012

Lone Jakobsen

Caroline86 skriver:

https://www.facebook.com/profile.php?id=100002050593823

det var mere underholdning som jeg selv ku arrangere. og så har festen i forvejen kostet en mindre formue.... så det skal helst ikke koste ret meget.

Anmeld

9. juni 2012

Lone Jakobsen

Peanut skriver:

Jeg havde arrangeret en surprise fest for den nærmeste familie 

Han blev meget overrasket, da han faktisk lige var på vej ud af døren for at hente en film han ville se (det var så ikke lige en del af planen! &nbsp Men puhha, ved ikke lige hvad jeg ville vælge.

festen her er arrangeret. den bliver holdt i telt i haven, med mad udefra. det er en 3 retters menu og det er med børn

så har i lidt en ide om hvad det er for en fest

Anmeld

9. juni 2012

Maja88

Lone Jakobsen skriver:

åh det ku bare være pisse sjovt (undskyld mit sprog) har du selv noget musik, og kan du finde nogle numre som er lidt rolige så de andre gæster (selv i deres fine tøj) kan være med?

jeg skal selvfølgelig nok betale dig for det?

kunne jeg da godt arbejde på.. men altså har musik hvis du har en cd afspiller.. skal han så ike have noget udklædning på eller noget? eller han kunne få.. jeg har sådan nogle zumba armbbånd med bjælder på

Anmeld

9. juni 2012

Lone Jakobsen

Maja88 skriver:

kunne jeg da godt arbejde på.. men altså har musik hvis du har en cd afspiller.. skal han så ike have noget udklædning på eller noget? eller han kunne få.. jeg har sådan nogle zumba armbbånd med bjælder på

hi hi, åh jo det ku faktisk være super godt. jeg tænker bare 2-3 stille numre. det første ku være noget med nogle helt simple trin, hvor du lærer ham hvad det handler om, og så 2 numre hvor man invitere de andre gæster med?

med hensyn til tøj, så ku det bare være super sjovt at finde noget rigtigt (grimt) sjovt zumba tøj. men han er jo høj, så mon man overhovedet ku finde noget der ku passe ham?

hvad vil du evt. ha for at gøre det? og hvor sent tror du det sku være?

Anmeld

9. juni 2012

Lone Jakobsen

Maja88 skriver:

har selv en cd afspiller

Anmeld

9. juni 2012

Maja88

Lone Jakobsen skriver:

hi hi, åh jo det ku faktisk være super godt. jeg tænker bare 2-3 stille numre. det første ku være noget med nogle helt simple trin, hvor du lærer ham hvad det handler om, og så 2 numre hvor man invitere de andre gæster med?

med hensyn til tøj, så ku det bare være super sjovt at finde noget rigtigt (grimt) sjovt zumba tøj. men han er jo høj, så mon man overhovedet ku finde noget der ku passe ham?

hvad vil du evt. ha for at gøre det? og hvor sent tror du det sku være?

hmm bum bum.. 100kr eller hvad tænker du...

mon man ikke kunne finde noget arobic tøj- sådn total 80er.. eller noget....

vi kan jo lave noget opvarmning hvor vi tager grundtrin og så måske en proud mary.. og så sexy and i know it.. de er lidt sjove..

prøver lige at høre casper om jeg kan låne noget tøj...

jamen er jo jeres fest.. hvad tænker du med tidspunkt

Anmeld

9. juni 2012

Lone Jakobsen

Maja88 skriver:

hmm bum bum.. 100kr eller hvad tænker du...

mon man ikke kunne finde noget arobic tøj- sådn total 80er.. eller noget....

vi kan jo lave noget opvarmning hvor vi tager grundtrin og så måske en proud mary.. og så sexy and i know it.. de er lidt sjove..

prøver lige at høre casper om jeg kan låne noget tøj...

jamen er jo jeres fest.. hvad tænker du med tidspunkt

jamen 100 kr er bare helt super.

det var mest for at det ikke sku ødelægge jeres egen aften. men tænker umiddelbart ved måske 20,30 tiden.

vi spiser forret kl. 17,30. så tænker at hovedretten måske spises kl. 18,30/19

synes sangvalget er helt super. det ku bare være super sjovt

jeg vil lige kigge mig lidt om efter noget tøj også, men ku klart være bedst hvis vi enten ku finde noget helt billigt og brugt, eller låne noget

jeg har haft drengene lidt med ind over en sang, så han får begge dele, da jeg synes det er vigtigt at der kommer noget personligt også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.