bliver vanvittig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

383 visninger
6 svar
0 synes godt om
9. juni 2012

Anonym trådstarter

Ja som lyder, så er jeg ved at blive skør. Skulle have haft mens i tirsdags, men den er ikke kommet. Har dog haft mens-symptomer. Tog en test fredag, men syntes den så negativ ud.

Det er vores 5 forsøg og vi vil SÅ gerne snart være forældre igen, da vi har en på 3,5 år.

Men går rundt om mig selv og kan ikke tænke på andet (specielt når det er weekend og man har masser af tid). Går på toilet med hjertebanken hver gang og går bare rundt i mine egne tanker. Håber bare sådan vi er heldige denne gang ......

Bare lige brug for at lukke luft ud. Tak fordi du læste med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

for at den er der!

Anmeld

9. juni 2012

Miss Church

Held og lykke!  for jer! 

Anmeld

9. juni 2012

come2

Anonym skriver:

Ja som lyder, så er jeg ved at blive skør. Skulle have haft mens i tirsdags, men den er ikke kommet. Har dog haft mens-symptomer. Tog en test fredag, men syntes den så negativ ud.

Det er vores 5 forsøg og vi vil SÅ gerne snart være forældre igen, da vi har en på 3,5 år.

Men går rundt om mig selv og kan ikke tænke på andet (specielt når det er weekend og man har masser af tid). Går på toilet med hjertebanken hver gang og går bare rundt i mine egne tanker. Håber bare sådan vi er heldige denne gang ......

Bare lige brug for at lukke luft ud. Tak fordi du læste med

Anmeld

9. juni 2012

Nettemor

9. juni 2012

La´chrissen

9. juni 2012

Anonym trådstarter

Takker - hvor er i søde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.