Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Babymor2010 skriver: The Notebook eller Dear John - 2 tææærlighedsfilm
The Notebook eller Dear John - 2 tææærlighedsfilm
Taaark
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Moulin Rouge .. Eller hvordan det staves
THE HOLIDAY!
Love Actually, The notebook, The devil wears Prada!
onlyme skriver: hej :-)drengene skal i biffen i aften,. og jeg skal være alene hjemme,. så det er tøsefilm aften for mig. problemet er lidt jeg ikke aner hvad jeg skal se,. dont have a clue,..nogle der bare kender filmen,.gerne comedy kærligheds eller ungdoms film,.tak tøser <3
hej :-)drengene skal i biffen i aften,. og jeg skal være alene hjemme,. så det er tøsefilm aften for mig. problemet er lidt jeg ikke aner hvad jeg skal se,. dont have a clue,..nogle der bare kender filmen,.gerne comedy kærligheds eller ungdoms film,.tak tøser <3
john tucker must die
Mettefpigen skriver: Har lige et par stykker ;-) the devil wears prada, svigermonster, twilight, save the last dance, bridewars, honey, a walk to remember, pretty woman, bodyguard, dear john, the blind side og horrible bosses :-)
Har lige et par stykker ;-) the devil wears prada, svigermonster, twilight, save the last dance, bridewars, honey, a walk to remember, pretty woman, bodyguard, dear john, the blind side og horrible bosses :-)
Takker De fleste er set, og de er super, så måske jeg skulle overveje at finde hele dyngen,. Så må jeg bare sende drengene afsted igen en anden dag hehe
HeidiØ skriver: THE HOLIDAY! Love Actually, The notebook, The devil wears Prada!
The holliday hvorfor tænkte jeg ikke på den, den kommer på filmlisten til i aften, den er kanon sød
onlyme skriver: Takker De fleste er set, og de er super, så måske jeg skulle overveje at finde hele dyngen,. Så må jeg bare sende drengene afsted igen en anden dag hehe
onlyme skriver: HvaHvihej :-)drengene skal i biffen i aften,. og jeg skal være alene hjemme,. så det er tøsefilm aften for mig. problemet er lidt jeg ikke aner hvad jeg skal se,. dont have a clue,..nogle der bare kender filmen,.gerne comedy kærligheds eller ungdoms film,.tak tøser <3
HvaHvihej :-)drengene skal i biffen i aften,. og jeg skal være alene hjemme,. så det er tøsefilm aften for mig. problemet er lidt jeg ikke aner hvad jeg skal se,. dont have a clue,..nogle der bare kender filmen,.gerne comedy kærligheds eller ungdoms film,.tak tøser <3
Mettefpigen skriver: Hihi :-) du spørg bare løs med film :-) har 500 film herhjemme så kan sagtens skrive nogle flere ned til dig
Hihi :-) du spørg bare løs med film :-) har 500 film herhjemme så kan sagtens skrive nogle flere ned til dig
det var godt nok en bette sjat da
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128