min kæreste og jeg har fået tilbudt, og sagt ja tak, til en fed lejlighed i et område der er super lækkert og børnevenligt, der er 1. sal og 4 værelser, og ja, vi er bare super lykkelige. vi havde søgt i det område, og alle boligerne har have. vi havde så gået tur derude med vores datter mens vi søgte, og de fleste af boligerne har bare de her SUPER lækre STORE haver. og vi regnede jo faktisk med det var sådan en, da vi fik tilbuddet. det var det ikke
den vi skal flytte ind i er en af de få med MEGET lille have. der kan måske lige stå et have bord med 4 stole og en lille sandkasse .. nå.. men jeg havde så stille og roligt vænnet mig til tanken om det, og det var jo fint nok osv, men så kommer min kæreste i torsdags og siger at de måske har en anden bolig som også står tom, og det er nok en af dem med stor have .. og så begynder jeg jo og tænke ej hvor fedt osv, men nu ser det mere og mere ud som om at det var "falsk alarm", og nu havde jeg bare sat mig op efter det IGEN
og nu skal jeg så til at slette drømmen IGEN IGEN 

årh ved godt jeg lyder som om jeg er totalt utaknemmelig , men har bare en drøm om at der hvor vi flytter hen nu, skal vi blive gamle, og vil bare så gerne ha en have hvor vores datter kan rende og lege, ha et gyngestativ, et soppe bassin, sandkasse, hvor vi kan grille om sommeren og sidde ude osv osv.... og med den lille have der er i boligen vi skal flytte hen i , der er der bare ikke plads til noget 

havde bare lige brug for at komme ud med det 
Anmeld